Sektör standardı belirleyen bir şirket sektörün standartlarını bir kez daha belirledi. İyi/kötü yorum yapmaktan çok durumun ne kadar basitçe yapıldığı karşısında insanın kafası karışıyor.
Detaylar
Kim cevapladı?xLeomessi
Becerikli
- Katılım
- 11 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 617
- Beğeniler
- 387
Bakın korelasyonu harbiden kuramıyorsunuz. Çok garip.
GTA 6'ya harcanan parayı zaten Online'ı öyle bir ekarte edecek ki, bırak GTA 6'yı, GTA 5'in Online'ı 6 yapılırken 6'nın maliyetini 80 defa ekarte etmiştir.
Oyuna harcanan paranın da hiçbir önemi yok. Aynı fiyata kaliteli oyun satarsan çok satar, kopya olduğu için de para kazanman satışınla doğru orantılı olur.
Yani maliyet karşılaştırmak saçmalık. Bomboş muhabbetler.
Ne olsun istiyorsun mesela? 80 dolar dediğin para 80 birim, 80 birimi geç bizim ülkemiz için bile pahalı sayılmaz ki. PS5 alan adam zaten oyunlara para harcayacak bütçede bir insandır. Bilgisayara geldiği senaryoyu düşünelim, bu oyunu açacak bilgisayar toplayacak adam yine bu oyuna 80 dolar verebilecek bir adamdır. Gereksiz duyarı bırakın.
Son düzenleyen: Moderatör:
8 saatlik oyuna o parayı verenler düşünsün, o parayı ben vermiyorum.Resident Evil gibi yapımlar 53 dolar fiyat etiketiyle güncel kurda yaklaşık 2.500 TL civarında satılırke
Bir kahve 200 TL ve ben 2 saat oturuyorum. Bu düz mantıkla oyun uzun olmalı ki kahve içmeye gitmediğime değsin.
xLeomessi
Becerikli
- Katılım
- 11 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 617
- Beğeniler
- 387
250 Gr kahve 180 lira sanalbaharat.com. Bu kafayla, al kahveni evde daha taze, daha iyisini yap dost8 saatlik oyuna o parayı verenler düşünsün, o parayı ben vermiyorum.
Bir kahve 200 TL ve ben 2 saat oturuyorum. Bu düz mantıkla oyun uzun olmalı ki kahve içmeye gitmediğime değsin.
Ya GTA 5 bile oturduğunuzda dolu dolu bitirmek için asgari 1.5-2 hafta isteyen bir oyun. Şimdi GTA 5'e verdiğimiz paraların hakkını ödemiş olmuyor mu oyun? Yeterli değil mi?8 saatlik oyuna o parayı verenler düşünsün, o parayı ben vermiyorum.
Bir kahve 200 TL ve ben 2 saat oturuyorum. Bu düz mantıkla oyun uzun olmalı ki kahve içmeye gitmediğime değsin.
Hayir bu öyle bir mevzu değil.250 Gr kahve 180 lira sanalbaharat.com. Bu kafayla, al kahveni evde daha taze, daha iyisini yap dost![]()
Hocam, GTA 5 ne kadar? Normalde Epic'te 1000 TL diye hatırlıyorum. 1000 TL için ben eğer 10-15 saatten fazla oturup oynuyorsam veririm.Ya GTA 5 bile oturduğunuzda dolu dolu bitirmek için asgari 1.5-2 hafta isteyen bir oyun. Şimdi GTA 5'e verdiğimiz paraların hakkını ödemiş olmuyor mu oyun? Yeterli değil mi?
Demek istediğim; 8 saatlik bir oyuna Resident Evil Requiem gibi yani, 3000 TL veriyorum ve o paraya 10-15 kez kahve içip toplamda 2 saat oturuyor olsam, 20-30 saat sosyalleşebilmek varken ben vermezdim parayı.
mr.esat
Üstün
- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 4.502
- Çözümler
- 12
- Beğeniler
- 5.598
Türkçe oyun olmamasnın sebebi aral ve ona yalakalık yapan tek hücreli içerik üreticileri. Sektörü oyle bir batırdılar ki TR'nin oyun pazarının büyümesini engellediler. Birinde kabahat arayacaksınız T2/Rockstar değil bunlarda nefretinizi yönetin.
Ne diyorsun ya
O zamandan beridir Türk'lerin RDR 2'ye olan iligisi ortada. Steam satış sayılarına baksınlar, Playstation kültürümüz de çok. Türk'lerin GTA 6'yı satın alacağı, ve bu alımla Türkçe çeviri maliyetini 500 kere çıkaracağı bir bir daha iki.
Sadece senin pazarından para kazanabiliyor olsalar bile buna değer görmüyorlar. Senij diline saygıları olsa koyarlardı şimdiye 50 kere.
@Unlishimaide, Oyun oynamak 6-7 sene öncesine kadar ucuz bir şeydi zaten.
Online oynamak için subscription, 80 dolar etkieti. Daha çok sokarlar ha, alt tabaka çok malesef yapacak bir şey yok.
xLeomessi
Becerikli
- Katılım
- 11 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 617
- Beğeniler
- 387
Bu konuda haklı, oyunda Türkçe dil desteği olmaması rezalet. Fiyat konusundaki görüşüne katılmasamda, dil desteği olmalıydı.Ne diyorsun ya. Rockstar size harçlığınızı mı veriyor birader, nasıl bir halisünasyon görme biçimi bu. Aral piyasadan silineli 10 sene oluyor.
O zamandan beridir Türk'lerin RDR 2'ye olan iligisi ortada. Steam satış sayılarına baksınlar, Playstation kültürümüz de çok. Türk'lerin GTA 6'yı satın alacağı, ve bu alımla Türkçe çeviri maliyetini 500 kere çıkaracağı bir bir daha iki.
Sadece senin pazarından para kazanabiliyor olsalar bile buna değer görmüyorlar. Senij diline saygıları olsa koyarlardı şimdiye 50 kere.
@Unlishimaide, Oyun oynamak 6-7 sene öncesine kadar ucuz bir şeydi zaten.
Online oynamak için subscription, 80 dolar etkieti. Daha çok sokarlar ha, alt tabaka çok malesef yapacak bir şey yok.
Telefonunu Çıkra
Başarılı
- Katılım
- 1 Eylül 2024
- Mesajlar
- 1.685
- Makaleler
- 10
- Çözümler
- 4
- Beğeniler
- 2.170
Silinen yazıda daha iyi açıklamıştım önceden. Anlam bütünlüğünün önemi işte... Her neyse.Ne diyorsun ya. Rockstar size harçlığınızı mı veriyor birader, nasıl bir halisünasyon görme biçimi bu. Aral piyasadan silineli 10 sene oluyor.
O zamandan beridir Türk'lerin RDR 2'ye olan iligisi ortada. Steam satış sayılarına baksınlar, Playstation kültürümüz de çok. Türk'lerin GTA 6'yı satın alacağı, ve bu alımla Türkçe çeviri maliyetini 500 kere çıkaracağı bir bir daha iki.
Aral zamanında nasıl bir diktatör olduğunu bildiğini varsayıyorum; o dönemden sonra TR'de aktif olan markalar da çekilmişti. Durum bu olunca millet korsana geçti = oyun satışlarındaki kazanç düştü. Bu yüzden şirketler TR'yi umursamamaya başladılar. Bunun öncesinde de gerek ekonomik, gerek farklı sebeplerle oyun kültürümüz, dünyaya nazaran o kadar iyi olmayınca Türkçe desteği çok az geliyordu. Günümüzde de bunu çekiyoruz işte. Aral dediğimiz illet olmasaydı daha fazla oyunda Türkçe desteği, hatta oyun kültürü olarak baya ileride olurduk. O dönemler gamer'lık yeni filizleniyordu.
Şu ana kadar gelse gelir miydi, evet; gerek var mı hayır (şirket için). Rockstar IP'leri globalde ciddi satıyor zaten + kaliteleri ortada. Bu yüzden firmanın inisiyatifine kalıyoruz.
Bize CD Projekt RED tarzı bir şirket lazım ki tekrar 2010 dönemlerine dönelim. Onlar yerelleştirme ve ulaşılabilirlik sunduğu için Polonya oyun kültürü olarak şahlandı.
Yok ustam Aral veya Wraith sponsorluna layık görülenler kadar paragöz olmadık evelallah.Ne diyorsun ya. Rockstar size harçlığınızı mı veriyor birader, nasıl bir halisünasyon görme biçimi bu.
Son düzenleme:
Benzer konular
- Mesaj
- 30
- Görüntüleme
- 627
Yeni konular
-
-
Kupon Tüm elektronik ürünlerde geçerli 1.200 TL'ye 300 TL indirim!
- Caner Uncu
- Mesaj: 0
-
-
Vodafone Smart Style 7 telefonda ROM atarken QFIL Sahara hatası
- mustafausul511
- Mesaj: 0
-
-