Payzer

Becerikli
Katılım
22 Mart 2026
Mesajlar
166
Makaleler
1
Beğeniler
109
Merhabalar,

Son zamanlarda forumda oyunun henüz sadece PlayStation için ön siparişe açılmış olmasına rağmen neden bu kadar çok GTA 6 konusu açıldığını gerçekten çok merak ediyorum. Önümüzde henüz 4-5 aylık bir süreç var. Daha oyunu kendi gözlerimizle görmeden, deneyimlemeden "Parası pahalı mı?", "Optimizasyon sorunu olur mu?", "Hikayesi şöyle mi olacak?" gibi sorular sormak hem yersiz bir gündem yaratıyor hem de hikaye tahminleriyle bir nevi spoiler niteliği taşıyor. Lütfen oyun çıkana kadar bu tarz asılsız veya erken soruları sormayı bırakalım.

Fiyat konusuna gelecek olursak, bence fiyatı günümüz piyasasına göre gayet normal. Bugün Resident Evil gibi yapımlar 53 dolar fiyat etiketiyle güncel kurda yaklaşık 2.500 TL civarında satılırken, GTA 6 gibi devasa bir yapımın 4.000 - 5.000 TL bandında çıkması oyun sektörünün şu anki küresel ve yerel gerçekleriyle tamamen uyuşmaktadır. Oyun çıkmadan bu tarz ön yargılı tartışmalarla forumu doldurmak yerine sabırla beklemek en mantıklısı olacaktır.
 
Oyun 4000 TL haberin olsun. Bir oyun 4000 TL. Bu adam ne sorsa haklı. Optimizasyon konusunun tartışılması çok normal çünkü insanlar belki bunun için bir üst model konsola geçecek. Hikaye hadi spoiler olur, haklısın desek. Pahalı muhabbetinin de çok normal olduğunu düşünüyorum. 4000 TL çünkü XD. Üstelik Türkçe dil desteği de yok.
 
Merhaba,

Son zamanlarda forumda oyunun henüz sadece PlayStation için ön siparişe açılmış olmasına rağmen neden bu kadar çok GTA 6 konusu açıldığını gerçekten çok merak ediyorum. Önümüzde henüz 4-5 aylık bir süreç var. Daha oyunu kendi gözlerimizle görmeden, deneyimlemeden "Parası pahalı mı?", "Optimizasyon sorunu olur mu?", "Hikayesi şöyle mi olacak?" gibi sorular sormak hem yersiz bir gündem yaratıyor hem de hikaye tahminleriyle bir nevi spoiler niteliği taşıyor. Lütfen oyun çıkana kadar bu tarz asılsız veya erken soruları sormayı bırakalım.

Fiyat konusuna gelecek olursak, bence fiyatı günümüz piyasasına göre gayet normal. Bugün Resident Evil gibi yapımlar 53 dolar fiyat etiketiyle güncel kurda yaklaşık 2.500 TL civarında satılırken, GTA 6 gibi devasa bir yapımın 4.000 - 5.000 TL bandında çıkması oyun sektörünün şu anki küresel ve yerel gerçekleriyle tamamen uyuşmaktadır. Oyun çıkmadan bu tarz ön yargılı tartışmalarla forumu doldurmak yerine sabırla beklemek en mantıklısı olacaktır.

Zaten genelde 10 yılda bir tartışma oluyor. Aynısı GTA5 de olmuştu. Bırak tartışsınlar. :D