Ben de laptop alma arefesindeyim.

Sizin de bahsettiğiniz bu iki cihaz arasında kaldım. Acer'ı da tercih etmeyi düşünüyorum çünkü teknik servis muhabbetinde Türkiye'deki hiçbir teknik servisin yeterince iyi olduğunu da düşünmüyorum; isterlerse her türlü zorluğu da çıkartırlar. İki cihazı da bayağı araştırdım ancak hala hangisinin daha iyi olduğuna karar veremedim. İkisinin de daha iyi olduğu yönler var.
 
Ben de laptop alma arefesindeyim.

Sizin de bahsettiğiniz bu iki cihaz arasında kaldım. Acer'ı da tercih etmeyi düşünüyorum çünkü teknik servis muhabbetinde Türkiye'deki hiçbir teknik servisin yeterince iyi olduğunu da düşünmüyorum; isterlerse her türlü zorluğu da çıkartırlar. İki cihazı da bayağı araştırdım ancak hala hangisinin daha iyi olduğuna karar veremedim. İkisinin de daha iyi olduğunu söyleyenler var.

Game Garaj eksileri rakibi Predator'den daha sıcak 5 derece net.
G-SYNC yok. Mikrofon hoparlörler vasat.
Predator servis muhabbeti var başka bir olay görmedim.
Kısaca seçim senin.
Predator ile şansını deneyebilirsin. Benden önce alırsan senden cihaz nasıl duymuş oluruz.
Game garajda üzmez gibi. Önerilen ilk cihaz Predator unutma.
 
Game Garaj eksileri rakibi Predator'den daha sıcak 5 derece net.
G-Sync yok. Mikrofon hoparlörler vasat.
Predator servis muhabbeti var başka bir olay görmedim.
Kısaca seçim senin.
Predator ile şansını deneyebilirsin. Benden önce alırsan senden cihaz nasıl duymuş oluruz.
Game Garaj'da üzmez gibi. Önerilen ilk cihaz Predator unutma.

Ondan dolayı Predator'ı almaya daha yakınım. Game Garaj'da G-Sync olmaması bir monitör alınarak halledilebilir. Kulaklık kullanılarak da mikrofon ve hoparlör sorunu çözülebilir ancak muhtemelen tercihim Predator'dan yana alırsam deneyimlerimi paylaşırım zaten.
 
Ondan dolayı Predator'ı almaya daha yakınım. Game Garaj'da G-Sync olmaması bir monitör alınarak halledilebilir. Kulaklık kullanılarak da mikrofon ve hoparlör sorunu çözülebilir ancak muhtemelen tercihim Predator'dan yana alırsam deneyimlerimi paylaşırım zaten.

Alırsan bana Görev Yöneticisi'nden kullanılan RAM slotu bilgisi verirsen 1/2 veya 2/2 memnun olurum. Bunu öğrenmek benim için artık farz oldu desem yeridir.
 
Evet arkadaşlar, sınav bitti, şimdi cihaz kararlaştırma Fas'lı.

Ne zaman alacağım belli değil, belki 5 gün, belki de 30 gün veya hiç alınmayacak. Maalesef net bir cevap alamadım.

Kasım ayında Monster Tulpar T6 5070 Ti bakmıştık, o zaman MediaMarkt'ta bulduk, fiyatı 90.000 TL civarıydı. Babam, "tamam al," demişti lakin sonradan forum siteleri ile tanıştım, araştırırken vazgeçtik almaktan, sınavdan sonraya kalmıştı.

Bütçe belli değil ama 5070 Ti bakıyorum, o kesin. 12 GB VRAM sebep.

Hal böyle olunca baktığım model Game Garaj r9t 9955hx 5070 Ti C1 veya C3 (fazladan 1 TB SSD).

Cihazı bayağı araştırdım, hatta önerdim de.

Anladığım ve bildiğim kadarıyla ince kasa ve soğutma sistemi r9t modellerin hepsinde aynı olmasına sebep, diğer ekran kartları 115W, 5070 Ti model 140W olması ile diğer sorunsuz çalışan 170W crossload olan kasalara göre 195W crossload ile agresif şekilde limitleri zorluyor.

Bu cihazın gördüğüm, bana göre tek eksisi G-Sync olmayan panel ve vasat mikrofon hoparlörler.

Acer Predator serisi düşünmüyorum artık, sebebi Acer ve o laptop modelini satan satıcı. Acer, her şeyi sır gibi saklamasının yanı sıra sıvı metal beni endişelendiriyor çünkü sıvı metalin zamanla yer değiştirmesi (macun kurumasına benzer etkisinin azalması) ilgimi çekmiyor Acer cihazlar.

ASUS olsa bu noktada sıkıntı yoktu ama Acer'i itici buluyorum, çok da uzatmak istemiyorum.

Aklımdaki cihaz belli. Game Garaj r9t 5070 Ti. Başka öneriniz var ise dinlemek isterim, markaya değil donanıma para vermeyi seven birisiyim. Ayrıca servis ağı olarak da diğer bilinen markalardan 1 kat üstün gömlek giydiklerini düşünüyorum.

Yorum yaparsanız ve tartışarak bir yanılgım var ise düzeltebiliriz.

Teşekkürler.

Siz bu işlere bayağı yeni başlamışsınız; ben 3000 serisinden itibaren araştırmaya başlamıştım. Sonrasında Technopat'ı 5000 serisi yeni çıktığında biraz salmıştım şasırdım açıkçası.
 
Siz bu işlere bayağı yeni başlamışsınız; ben 3000 serisinden itibaren araştırmaya başlamıştım. Sonrasında Technopat'ı 5000 serisi yeni çıktığında biraz salmıştım şasırdım açıkçası.
Anlamadım, ne demek istediğini. 2 senedir forum kullanıyorum, sadece burada yeni sayılırım.

4000 serisinden itibaren de laptop konusunda bakınıyorum.