Bence MPG ya da MEG serileri ama onlarda da birtakım problemler olduğu oluyor hem yazılımsal hem de donanımsal kaynaklı. Reddit'te tonla şikayet var mesela X870 Tomahawk, uzak durmak lazım. Kumar oynamakla eş değer, %50 şansın var bu tarz kartlarda. B850M Mortar vs. Tomahawk olmasına rağmen stabil bir kart, kullanıp da memnun kalan var. Marka-model özelinde değerlendirmek lazım dediğim gibi ama MPG-MEG öneriliyorsa da çok düşünmeye gerek yok derim. B850 Gaming Plus kartlarda da çok sıkıntı yaşayan görmedim. MSI'de özellikle B650 giriş ve orta segment kartlar sorunlu, Tomahawk serileri genel anlamda sorunlu. Hiç gerek yok açıkçası derim.