Amerikalı'lar Japonlara yaptı affedildi, Irak, Suriye, Mısır ve körfez ülkelerine girdiler affedildi. Ruslar'ın Çerkez soykırımı affedildi, İngiliz ve İspanyolların yeni dünyada yaptıkları affedildi ama ne hikmetse bir tek Almanlar dert oldu. Olay kimin ne yaptığından ziyade kime yapıldığı. Yahudiler bu Dünya için baş belası bir ırk bu bir gerçek. ABD, II. Dünya Savaşı ile yeni bir düzen kurdu ve Avrupa'yı kontrol etmenin en kolay yolu Almanları kontrol etmekten geçiyor. Bugün Avrupa'da en çok Amerikan üssü bulunduran ülke Almanya. Bu sebeple Almanların üzerine çok gidiyorlar işte. Avrupa, ABD'den bağımsız olacaksa bunun tek yolu güçlü bir Almanya.