Holokost'u kanıtlayan belgeler ve videolar

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Stardew Valley
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 479

Öyle demeyin hocam o zaman birleşmiş milletler yoktu daha, tabii yargılanmayacaklar. Konu sahibi arkadaşımız öyle diyor lütfen dikkat edelim(!)
 
Kazanan yargılar ama kazanan %100 haklı değil. Amerika'nın Japonya'yı bombalaması da kötü.

Katliamın haklılığı ve yüzdesi olmaz. Savaştaysan ölürsün veya öldürürsün ama askerler arasında olur, sivile dokunmazsın. Yukarıda yazdıklarım sadece benzer örnekler, daha niceleri var. O bombayı savaş neredeyse bitmesine rağmen atma emrini veren Truman. McArthur uyarıyor, bombaya gerek yok savaş bitti teslim olacaklar diye ama cahil işte, gözünü kan bürümüş.
Talat Paşa'yı oku, ne kadar isyancı ermeni, rum vs. varsa hepsinin bu ülkede kökünü kurutmasını bilirdi ama tehciri tercih etti. Demek ki katliam dışında çözüm yolları da var.
 

Ne yapalım şimdi? Sanki bir tek bunlar uğramış sanki.Onlar da aynısını Filistinlilere yapıyor gunumuzde.
Yahudilerin olduğu dunya her zaman x2 defa kötüdür.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Ne yapalım şimdi? Sanki bir tek bunlar uğramış sanki.Onlar da aynısını Filistinlilere yapıyor gunumuzde.
Yahudilerin olduğu dunya her zaman x2 defa kötüdür.

O zaman Doğu Türkistan'daki ve Filistin'deki katliama da "napak şimdi?" de.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bir de ben bu konuyu bazı kişiler forumdaki bu katliamı reddettikleri için açtım.


Adamların sebebi var çünkü sebepsiz yapmıyorlar ben Amerika'nın sebepsiz bir ülkeyi işgal ettiğini görmedim ve ayrıca 300-400 yıl önce kızılderililer ölmüş de bilmem neymiş Avrupalılar öldürmedi onların hastalıkları öldürdü zaten bu olmasaydi Dünya'da Amerika kıtasının ve Okyanusya ya da diğer kıtalarda bulunamazdı.

Zaten Rusları savunan yok onlar da suçlu zaten Rus İmparatorluğu yıkıldı zaten.

Zaten Japonya mevzusunda haklı değiller savaşı kaybedecek kredi teslim olmaları için yaptılar.

*Kaybetmeleri için

O dediğin doğru evet Avrupa Amerika'dan bağımsız olmalı.
 
Son düzenleme:

ABD'nin ne sebebi var kardesim Irak ve Suriye'ye girmek icin sacma sapan konusmayin. Afganistan'da ne isi var bu adamlarin? Irak - Suriye medeniyet ulkeleriydi bu adamlar gelene kadar. Bagdat'da yatan tarih ve kultur tek basina tum ABD'ye bedel. Korfez ulkelerine niye girdi? Ek olarak atom bombasi da teslim olmalari icin atilmadi. Adamlar savas surerken bombayi yapti ama bombayi atamadan savas bitti, bunlar da bombayi test etmek icin gidip Japonya'ya attilar. Almanya'da o zamanlar Nazi imparatorluguydu ona bakarsan simdiki Almanya ile alakasi yoktu ama Almanlara oyle bir psikoloji uyguladilar ki adamlar 39-44 arasini yokmus gibi sayiyor. Tarihi tek duze ve alelade yerlerden okumayin.
 

Afganistan olayı 11 Eylül tabii ki.

Naziler sansürlenmesi gereken şeylerdi Naziler döneminde her şey sansürleniyorsa şimdi Nazilerde sansürlenebilir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…