Amerikalı'lar japonlara yaptı affedildi, Irak, Suriye, mısır ve körfez ülkelerine girdiler affedildi. Ruslar'ın çerkez soykırımı affedildi, İngiliz ve ispanyolların yeni dünyada yaptıkları affedildi ama ne hikmetse bir tek almanlar dert oldu.

Öyle demeyin hocam o zaman birleşmiş milletler yoktu daha, tabii yargılanmayacaklar. Konu sahibi arkadaşımız öyle diyor lütfen dikkat edelim(!)
 
Kazanan yargılar ama kazanan %100 haklı değil. Amerika'nın Japonya'yı bombalaması da kötü.

Katliamın haklılığı ve yüzdesi olmaz. Savaştaysan ölürsün veya öldürürsün ama askerler arasında olur, sivile dokunmazsın. Yukarıda yazdıklarım sadece benzer örnekler, daha niceleri var. O bombayı savaş neredeyse bitmesine rağmen atma emrini veren Truman. McArthur uyarıyor, bombaya gerek yok savaş bitti teslim olacaklar diye ama cahil işte, gözünü kan bürümüş.
Talat Paşa'yı oku, ne kadar isyancı ermeni, rum vs. varsa hepsinin bu ülkede kökünü kurutmasını bilirdi ama tehciri tercih etti. Demek ki katliam dışında çözüm yolları da var.
 


Ne yapalım şimdi? Sanki bir tek bunlar uğramış sanki.Onlar da aynısını Filistinlilere yapıyor gunumuzde.
Yahudilerin olduğu dunya her zaman x2 defa kötüdür.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Son düzenleyen: Moderatör:
Bir de ben bu konuyu bazı kişiler forumdaki bu katliamı reddettikleri için açtım.

Amerikalı'lar Japonlara yaptı affedildi, Irak, Suriye, Mısır ve körfez ülkelerine girdiler affedildi. Ruslar'ın Çerkez soykırımı affedildi, İngiliz ve İspanyolların yeni dünyada yaptıkları affedildi ama ne hikmetse bir tek Almanlar dert oldu. Olay kimin ne yaptığından ziyade kime yapıldığı. Yahudiler bu Dünya için baş belası bir ırk bu bir gerçek. ABD, II. Dünya Savaşı ile yeni bir düzen kurdu ve Avrupa'yı kontrol etmenin en kolay yolu Almanları kontrol etmekten geçiyor. Bugün Avrupa'da en çok Amerikan üssü bulunduran ülke Almanya. Bu sebeple Almanların üzerine çok gidiyorlar işte. Avrupa, ABD'den bağımsız olacaksa bunun tek yolu güçlü bir Almanya.

Adamların sebebi var çünkü sebepsiz yapmıyorlar ben Amerika'nın sebepsiz bir ülkeyi işgal ettiğini görmedim ve ayrıca 300-400 yıl önce kızılderililer ölmüş de bilmem neymiş Avrupalılar öldürmedi onların hastalıkları öldürdü zaten bu olmasaydi Dünya'da Amerika kıtasının ve Okyanusya ya da diğer kıtalarda bulunamazdı.

Zaten Rusları savunan yok onlar da suçlu zaten Rus İmparatorluğu yıkıldı zaten.

Zaten Japonya mevzusunda haklı değiller savaşı kaybedecek kredi teslim olmaları için yaptılar.

*Kaybetmeleri için

O dediğin doğru evet Avrupa Amerika'dan bağımsız olmalı.
 
Son düzenleme:
Bir de ben bu konuyu bazı kişiler forumdaki bu katliamı reddettikleri için açtım.



Adamların sebebi var çünkü sebepsiz yapmıyorlar ben Amerika'nın sebepsiz bir ülkeyi işgal ettiğini görmedim ve ayrıca 300-400 yıl önce kızılderililer ölmüş de bilmem neymiş Avrupalılar öldürmedi onların hastalıkları öldürdü zaten bu olmasaydi Dünya'da Amerika kıtasının ve Okyanusya ya da diğer kıtalarda bulunamazdı.

Zaten Rusları savunan yok onlar da suçlu zaten Rus İmparatorluğu yıkıldı zaten.

Zaten Japonya mevzusunda haklı değiller savaşı kaybedecek kredi teslim olmaları için yaptılar.

*Kaybetmeleri için

O dediğin doğru evet Avrupa Amerika'dan bağımsız olmalı.

ABD'nin ne sebebi var kardesim Irak ve Suriye'ye girmek icin sacma sapan konusmayin. Afganistan'da ne isi var bu adamlarin? Irak - Suriye medeniyet ulkeleriydi bu adamlar gelene kadar. Bagdat'da yatan tarih ve kultur tek basina tum ABD'ye bedel. Korfez ulkelerine niye girdi? Ek olarak atom bombasi da teslim olmalari icin atilmadi. Adamlar savas surerken bombayi yapti ama bombayi atamadan savas bitti, bunlar da bombayi test etmek icin gidip Japonya'ya attilar. Almanya'da o zamanlar Nazi imparatorluguydu ona bakarsan simdiki Almanya ile alakasi yoktu ama Almanlara oyle bir psikoloji uyguladilar ki adamlar 39-44 arasini yokmus gibi sayiyor. Tarihi tek duze ve alelade yerlerden okumayin.
 
ABD'nin ne sebebi var kardesim Irak ve Suriye'ye girmek icin saçma sapan konusmayin. Afganistan'da ne isi var bu adamlarin? Irak - Suriye medeniyet ulkeleriydi bu adamlar gelene kadar. Bağdat'da yatan tarih ve kultur tek basina tum ABD'ye bedel. Korfez ulkelerine niye girdi? Ek olarak atom bombasi da teslim olmalari icin atilmadi. Adamlar savas surerken bombayi yapti ama bombayi atamadan savas bitti, bunlar da bombayi test etmek icin gidip Japonya'ya attilar. Almanya'da o zamanlar Nazi imparatorluguydu ona bakarsan simdiki Almanya ile alakasi yoktu ama Almanlara oyle bir psikoloji uyguladilar ki adamlar 39-44 arasini yokmus gibi sayiyor. Tarihi tekdüze ve alelade yerlerden okumayin.

Afganistan olayı 11 Eylül tabii ki.

Naziler sansürlenmesi gereken şeylerdi Naziler döneminde her şey sansürleniyorsa şimdi Nazilerde sansürlenebilir.