Gazze Asya'ya taşındı da haberimiz mi yok? Japonya / Çin'den bahsediyor. Keza ABD'nin Irak, Vietnam ve Afganistan işgali sırasında yapılanları da bir araştırın. Aynı şekilde ABD'nin keşfi ve fethi döneminde kızılderili ve yerli halka yapılanlar, ingilizlerin Hindistan'da, Fransız, ispanyol, Portekiz'li denizcilerin keşif dönemi yaptığı katliamlar. Veya Dünya Savaşı zamanı ermenilerin doğu ve güneydoğu'da yaptıklarını birinci ağızdan bir okuyun bence. Talat paşanın hatıraları buna örnek. Nazilerin yaptıklarını takdir ettiğim yok ama onları eleştirenler önce dönüp kendi tarihlerine bir baksınlar. Yer yüzünde hemen her millet katliam yapmış maalesef. Roma dönemi isyanları, Moğol akınları, arapların Orta Asya seferlerindeki Türk katliamları vs. saymakla bitmez. 2. Dünya Savaşı'nı kazanan almanlar olsaydı şu an bambaşka bir tarih ve haber satırları okuyor olacaktık. Çok takılmaya gerek yok o yüzden. Kazanan kaybedeni yerin dibine sokuyor.
Videonun başlığına da "Almanlar asla affedilmeyecek" yazmışlar. Komik. Kendileri katliam yapınca sıkıntı yok ama almanlara gelince affedilmeyecekler öyle mi