Kendimi kandırmıyorum. Bilgisayarımın performansından memnunum. Programlama, modelleme ve analiz için kullanıyorum oyun oynamanın yanında. Herhangi bir throttling hissetmiyorum. Kasa ve soğutma performansından memnunum. Kendi malımı övmek gibi bir şeyde yapmıyorum. Bugüne kadar elime çok cihaz geçti incelemek için ASUS'lar, Acer Nitro 5'ler, HP Victus 15'ler 16'lar, Lenovo'lar, Dell G15'ler. Kanıt diye attığınız müşteri hizmetleri fotoğrafı bir şey anlatmıyor. Attığınız ekran görüntüsünde müşteri hizmetlerine bir daha HP almayacağım diyorsunuz fotoğrafın hangi kısmında 25watt yazıyor? HP'nin sitesinden servis bildirimi oluşturmak yerine Facebook'tan yazılması da güzelmiş. Kendisi sorun yaşadı diye herkesin aynı sorunu yaşayacağını düşünüp genelleyen tüketici grubundasınız anlaşılan. Diğer forumun sahibinden beklediğiniz cevap gelmeyince buraya sardınız galiba
.
Finallerden sonra eve gidince testleri atarım. En son yaptığımda 12K üzerinde bir sonuç vermişti 7640HS işlemcim.