HP Victus 16 serisi alınır mı?

14500HX'li cihazıma Cinebench test yapıyorum. Sonucu buraya atacağım.

14500hx in gücü 18414ken.
Victus içindeki 14500HX 16500 civarı yaptı. Yorum sizin.
 

Dosya Ekleri

  • 17178474486713815070955199025920.webp
    373,6 KB · Görüntüleme: 97
Son düzenleme:

Bu mesajımın doğruluğunu değiştirmez kendinizi kandırırsınız anca böyle artık umurumda değilsiniz 1.yılında bu bu sorunlar ile konu açmayın sonra.
 
Bu mesajımın doğruluğunu değiştirmez kendinizi kandırırsınız anca böyle artık umurumda değilsiniz 1.yılında bu bu sorunlar ile konu açmayın sonra.
Mesajınızda bir içerik olmadığı için doğruluk bir şeyde yok. Ayrıca 1 yıldır kullanıyorum dedim ama...
 
Mesajınızda bir içerik olmadığı için doğruluk bir şeyde yok. Ayrıca 1 yıldır kullanıyorum dedim ama...

Ben pazartesi günü aldım sanırım bilgisayarımı git test yap nasıl fark yiyorsun.

Mesajınızda bir içerik olmadığı için doğruluk bir şeyde yok. Ayrıca 1 yıldır kullanıyorum dedim ama...

Ve açıklayın bakalım neden içerik yokmuş her şey kanıtıyla beraber attım kendini kandırıyorsun kendi cihazın diye savunuyorsun Türk milletinin huyudur kendi malını savunmak, övmek, yüceltmek.


Ve de müşteri hizmetleri ile konuşma bana ait değil gene kendinizi kandırıyorsunuz 25 watt çeken bilgisayara normal diyen bir müşteri temsilcisini savunmak ayrı bir kafa imiş.

Testlerinizi atın bakalım normal değerler verebilecek mi veremeyecek deli divane limitler kalitesiz anakart ekstradan kasa kalitesi de hayli kötü tasarımı bana göre güzel zevke bağlı.

@sirius ya bana adam gibi cevap verin ya da yazmayın mesajlarınızı bilgisayar üzerine değil sadece benim üzerime atıyorsunuz yani ne bilgi var ne bir şey. Laf dalaşına giriyorsunuz sadece bilgi verdiğiniz falan yok.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Kendimi kandırmıyorum. Bilgisayarımın performansından memnunum. Programlama, modelleme ve analiz için kullanıyorum oyun oynamanın yanında. Herhangi bir throttling hissetmiyorum. Kasa ve soğutma performansından memnunum. Kendi malımı övmek gibi bir şeyde yapmıyorum. Bugüne kadar elime çok cihaz geçti incelemek için Asus'lar, Acer Nitro 5'ler, HP Victus 15'ler 16'lar, Lenovo'lar, Dell G15'ler. Kanıt diye attığınız müşteri hizmetleri fotoğrafı bir şey anlatmıyor. Attığınız ekran görüntüsünde müşteri hizmetlerine bir daha HP almayacağım diyorsunuz fotoğrafın hangi kısmında 25watt yazıyor? HP'nin sitesinden servis bildirimi oluşturmak yerine Facebook'tan yazılması da güzelmiş. Kendisi sorun yaşadı diye herkesin aynı sorunu yaşayacağını düşünüp genelleyen tüketici grubundasınız anlaşılan. Diğer forumun sahibinden beklediğiniz cevap gelmeyince buraya sardınız galiba .

Finallerden sonra eve gidince testleri atarım. En son yaptığımda 12k üzerinde bir sonuç vermişti 7640hs işlemcim.
 
Son düzenleme:
Anormal bir durum yok, yine aynı segment ürünü olan Nitro 5 ile de ben sizin gibi devirler ile oynuyorum, otomatik modda.
 
Anormal bir durum yok, yine aynı segment ürünü olan Nitro 5 ile de ben sizin gibi devirler ile oynuyorum, otomatik modda.

Hocam bu @Ruffian arkdaşta bir anormallik seziyor gibiyim. Yanlış anlamasın ama d*a**m aş*vi forumda da yazdıklarının %80'i Victus ile alaklı. Bu forumda ise sadece Victus hakkında konuşuyor. Bana bilgisayar dışında özel bir sebebi var mış gibi geldi.
 

13K alıyor mesela diğer modeller bunu anlayabiliyorsunuz değil mi? 25 watt çekiyor 10k puan alıyor arkadaş bakın müşteri hizmetlerinin dediklerine hız aşırtma diyor bak aldığı sonuçlara kendinizi kandırıyorsunuz Victus söyleme sebebim kimse düşmesin.


Kötü bir bilgisayar ve bu kadar fazla konuşulması garip geliyor bana garip diyenler başka şeylere baksın.
 
Kötü bir bilgisayar ve bu kadar fazla konuşulması garip geliyor bana garip diyenler başka şeylere baksın.

Hocam tabii o sizin düşünceniz ama sırf bu yüzden forumlara girip sadece Victus'un kötü olduğu hakkında konuşmanız ve her şeyi kopyala yapıştır yapmanız benim aklımda soru işareti bıraktırıyor kusura bakmayın.
 
Ben sizin ile niye uğraşıyorum ki? Ne yapıyorsanız yapın 1 sene sonra kimse söylemesin çok performans kaybettim mavi ekran sorunu diye ne haliniz var ise görün.


Kopyala yapıştır der iken? Her seferinde farklı bir kanıt sunuyorum dediklerim aynı evet doğrudur ama kanıtlarım farklı.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…