14500HX'li cihazıma Cinebench test yapıyorum. Sonucu buraya atacağım.

14500hx in gücü 18414ken.
Victus içindeki 14500HX 16500 civarı yaptı. Yorum sizin.
 

Dosya Ekleri

  • 17178474486713815070955199025920.webp
    17178474486713815070955199025920.webp
    373,6 KB · Görüntüleme: 97
Son düzenleme:
Müşteri hizmetleri ile yaptığınız görüşmelerdeki ekran görüntülerinden hiçbir şey anlaşılmıyor. Müşteri hizmetlerinin yardımcı olamamasına size şaşmamalı. Tüm konulara tüm forumlarda aynı mesajları kopyala yapıştır yapıyorsunuz.

Hatta kopyala yapıştır yapmayı kendinize öyle bir alıştırmışsınız ki fotoğrafların ismini bile ayarlamışsınız.

Bu mesajımın doğruluğunu değiştirmez kendinizi kandırırsınız anca böyle artık umurumda değilsiniz 1.yılında bu bu sorunlar ile konu açmayın sonra.
 
Bu mesajımın doğruluğunu değiştirmez kendinizi kandırırsınız anca böyle artık umurumda değilsiniz 1.yılında bu bu sorunlar ile konu açmayın sonra.
Mesajınızda bir içerik olmadığı için doğruluk bir şeyde yok. Ayrıca 1 yıldır kullanıyorum dedim ama...
 
Mesajınızda bir içerik olmadığı için doğruluk bir şeyde yok. Ayrıca 1 yıldır kullanıyorum dedim ama...

Ben pazartesi günü aldım sanırım bilgisayarımı git test yap nasıl fark yiyorsun.

Mesajınızda bir içerik olmadığı için doğruluk bir şeyde yok. Ayrıca 1 yıldır kullanıyorum dedim ama...

Ve açıklayın bakalım neden içerik yokmuş her şey kanıtıyla beraber attım kendini kandırıyorsun kendi cihazın diye savunuyorsun Türk milletinin huyudur kendi malını savunmak, övmek, yüceltmek.

Müşteri hizmetleri ile yaptığınız görüşmelerdeki ekran görüntülerinden hiçbir şey anlaşılmıyor. Müşteri hizmetlerinin yardımcı olamamasına size şaşmamalı. Tüm konulara tüm forumlarda aynı mesajları kopyala yapıştır yapıyorsunuz.

Hatta kopyala yapıştır yapmayı kendinize öyle bir alıştırmışsınız ki fotoğrafların ismini bile ayarlamışsınız.

Ve de müşteri hizmetleri ile konuşma bana ait değil gene kendinizi kandırıyorsunuz 25 watt çeken bilgisayara normal diyen bir müşteri temsilcisini savunmak ayrı bir kafa imiş.

Testlerinizi atın bakalım normal değerler verebilecek mi veremeyecek deli divane limitler kalitesiz anakart ekstradan kasa kalitesi de hayli kötü tasarımı bana göre güzel zevke bağlı.

@sirius ya bana adam gibi cevap verin ya da yazmayın mesajlarınızı bilgisayar üzerine değil sadece benim üzerime atıyorsunuz yani ne bilgi var ne bir şey. Laf dalaşına giriyorsunuz sadece bilgi verdiğiniz falan yok.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Ben pazartesi günü aldım sanırım bilgisayarımı git test yap nasıl fark yiyorsun.



Ve açıklayın bakalım neden içerik yokmuş her şey kanıtıyla beraner attım kendini kandırıyorsun kendi cihazın diye savunuyorsun Türk milletinin huyudur kendi malını savunmak, övmek, yüceltmek.



Ve de müşteri hizmetleri ile konuşma bana ait değil gene kendinizi kandırıyorsunuz 25 watt çeken bilgisayara normal diyen bir müşteri temsilcisini savunmak ayrı bir kafa imiş.
Kendimi kandırmıyorum. Bilgisayarımın performansından memnunum. Programlama, modelleme ve analiz için kullanıyorum oyun oynamanın yanında. Herhangi bir throttling hissetmiyorum. Kasa ve soğutma performansından memnunum. Kendi malımı övmek gibi bir şeyde yapmıyorum. Bugüne kadar elime çok cihaz geçti incelemek için Asus'lar, Acer Nitro 5'ler, HP Victus 15'ler 16'lar, Lenovo'lar, Dell G15'ler. Kanıt diye attığınız müşteri hizmetleri fotoğrafı bir şey anlatmıyor. Attığınız ekran görüntüsünde müşteri hizmetlerine bir daha HP almayacağım diyorsunuz fotoğrafın hangi kısmında 25watt yazıyor? HP'nin sitesinden servis bildirimi oluşturmak yerine Facebook'tan yazılması da güzelmiş. Kendisi sorun yaşadı diye herkesin aynı sorunu yaşayacağını düşünüp genelleyen tüketici grubundasınız anlaşılan. Diğer forumun sahibinden beklediğiniz cevap gelmeyince buraya sardınız galiba 😂.

Finallerden sonra eve gidince testleri atarım. En son yaptığımda 12k üzerinde bir sonuç vermişti 7640hs işlemcim.
 
Son düzenleme:
13500H 4060 modeli kullanıyorum. Genel olarak memnunum ama panel kalitesi pek tatmin edici değil. Fiyatı çok iyiymiş bu arada.

@1111 Valorant gibi FPS oyunlarında fan 2500RPM civarı çalışıyor ama Cyberpunk gibi oyunlarda 4500'e çıkabiliyor.
Anormal bir durum yok, yine aynı segment ürünü olan Nitro 5 ile de ben sizin gibi devirler ile oynuyorum, otomatik modda.
 
Anormal bir durum yok, yine aynı segment ürünü olan Nitro 5 ile de ben sizin gibi devirler ile oynuyorum, otomatik modda.

Hocam bu @Ruffian arkdaşta bir anormallik seziyor gibiyim. Yanlış anlamasın ama d*a**m aş*vi forumda da yazdıklarının %80'i Victus ile alaklı. Bu forumda ise sadece Victus hakkında konuşuyor. Bana bilgisayar dışında özel bir sebebi var mış gibi geldi.
 
Kendimi kandırmıyorum. Bilgisayarımın performansından memnunum. Programlama, modelleme ve analiz için kullanıyorum oyun oynamanın yanında. Herhangi bir throttling hissetmiyorum. Kasa ve soğutma performansından memnunum. Kendi malımı övmek gibi bir şeyde yapmıyorum. Bugüne kadar elime çok cihaz geçti incelemek için ASUS'lar, Acer Nitro 5'ler, HP Victus 15'ler 16'lar, Lenovo'lar, Dell G15'ler. Kanıt diye attığınız müşteri hizmetleri fotoğrafı bir şey anlatmıyor. Attığınız ekran görüntüsünde müşteri hizmetlerine bir daha HP almayacağım diyorsunuz fotoğrafın hangi kısmında 25watt yazıyor? HP'nin sitesinden servis bildirimi oluşturmak yerine Facebook'tan yazılması da güzelmiş. Kendisi sorun yaşadı diye herkesin aynı sorunu yaşayacağını düşünüp genelleyen tüketici grubundasınız anlaşılan. Diğer forumun sahibinden beklediğiniz cevap gelmeyince buraya sardınız galiba 😂.

Finallerden sonra eve gidince testleri atarım. En son yaptığımda 12K üzerinde bir sonuç vermişti 7640HS işlemcim.

13K alıyor mesela diğer modeller bunu anlayabiliyorsunuz değil mi? 25 watt çekiyor 10k puan alıyor arkadaş bakın müşteri hizmetlerinin dediklerine hız aşırtma diyor bak aldığı sonuçlara kendinizi kandırıyorsunuz Victus söyleme sebebim kimse düşmesin.

Hocam bu @Ruffian arkdaşta bir anormallik seziyor gibiyim. Yanlış anlamasın ama d*a**m aş*vi forumda da yazdıklarının %80'i Victus ile alaklı. Bu forumda ise sadece Victus hakkında konuşuyor. Bana bilgisayar dışında özel bir sebebi var mış gibi geldi.

Kötü bir bilgisayar ve bu kadar fazla konuşulması garip geliyor bana garip diyenler başka şeylere baksın.
 
Kötü bir bilgisayar ve bu kadar fazla konuşulması garip geliyor bana garip diyenler başka şeylere baksın.

Hocam tabii o sizin düşünceniz ama sırf bu yüzden forumlara girip sadece Victus'un kötü olduğu hakkında konuşmanız ve her şeyi kopyala yapıştır yapmanız benim aklımda soru işareti bıraktırıyor kusura bakmayın. 😁
 
Ben sizin ile niye uğraşıyorum ki? Ne yapıyorsanız yapın 1 sene sonra kimse söylemesin çok performans kaybettim mavi ekran sorunu diye ne haliniz var ise görün.

Hocam tabii o sizin düşünceniz ama sırf bu yüzden forumlara girip sadece Victus'un kötü olduğu hakkında konuşmanız ve her şeyi kopyala yapıştır yapmanız benim aklımda soru işareti bıraktırıyor kusura bakmayın. 😁

Kopyala yapıştır der iken? Her seferinde farklı bir kanıt sunuyorum dediklerim aynı evet doğrudur ama kanıtlarım farklı.