13K alıyor mesela diğer modeller bunu anlayabiliyorsunuz değil mi? 25 watt çekiyor 10k puan alıyor arkadaş bakın müşteri hizmetlerinin dediklerine hız aşırtma diyor bak aldığı sonuçlara kendinizi kandırıyorsunuz Victus söyleme sebebim kimse düşmesin.
13k aldığı testi atar mısınız? Tüm testlerde aynı sonuç alınacak diye bir kaide yok. Tüm testler aynı koşullarda yapılmıyor. Kendini kandıran yok.
 
13K aldığı testi atar mısınız? Tüm testlerde aynı sonuç alınacak diye bir kaide yok. Tüm testler aynı koşullarda yapılmıyor. Kendini kandıran yok.

Var hâlâ benim üstüme oynuyorsunuz ekran görüntülerime bakacağım ama tech**** da bulmuştum kendinde bakarak bulabilirsin zaten attığım testler ile ön görün olması gerek bence.
 
Var hâlâ benim üstüme oynuyorsunuz ekran görüntülerime bakacağım ama tech**** da bulmuştum kendinde bakarak bulabilirsin zaten attığım testler ile ön görün olması gerek bence.
Sizin üstünüze niye oynayayım? Siyasi misiniz siz kimsiniz? Bu tartışmayı da Victus'u da Acer'i de çok kişisel almışsınız. Göz ardı edip geçiyorum sizi. Global kaynaklarda da aradım öyle bir ekran görüntüsü yok.
 
R5 bulamıyorum ama sitelerde ki ortalama skorlara bakarak basitçe anlayabilirsiniz sırf bana mualif olabilmek için ve kendi cihazınızı savunmak için ısrar ile red ediyorsunuz R7 testlerini atabilirim 18k puan alan var 17.5k puan alan var hangisini istersin? Ya da boş ver 18k puan alanı atıyorum.

Sizin üstünüze niye oynayayım? Siyasi misiniz siz kimsiniz? Bu tartışmayı da Victus'u da Acer'i de çok kişisel almışsınız. Göz ardı edip geçiyorum sizi. Global kaynaklarda da aradım öyle bir ekran görüntüsü yok.

Ekran görüntüsü değil zaten veri notebookcheck örneğin umarım yasak değildir site adı vermek buyurun 18k almış inanmaz iseniz size kalmış ben neden size bir şey kanıtlamaya uğraşayim inatla anlamak istemiyor iken.

Sizin üstünüze niye oynayayım? Siyasi misiniz siz kimsiniz? Bu tartışmayı da Victus'u da Acer'i de çok kişisel almışsınız. Göz ardı edip geçiyorum sizi. Global kaynaklarda da aradım öyle bir ekran görüntüsü yok.

Senin bana attığın bir tane kanıt yok mesela ben bir şey demiyorum ona ama sen bana yalancı doğru değil diyorsun doğru söylemeyene yalancı denir demedim deme.

Piyasada çok fazla Victus öven var ama içinde ne olduğundan haberi yok uğraşıyorum ki herkes bilinçlensin ama yabancı forumlar kadar güzel bir yer yok herkes bir birinin kaynağına ve sözlerine bakıyor araştırıyor burada taho adam ne atsam inanmıyor.
 

Dosya Ekleri

  • IMG_4371 (1).webp
    IMG_4371 (1).webp
    127,7 KB · Görüntüleme: 65
7840HS ısınmıyor da Inteller ısınıyor Victus serisinde. 13500H kullandım ısındığı için iade edip 7840HS modelini aldım. Sıcaklıktan bir şikayetim yok. 30-35 derecede dolaşıyor şu an hem GPU hem de CPU.
 
@LA Knight 13500H boşta 21 derece gördüğüm oluyor. Profilimde görseli var hatta. Kim ne derse desin bence teknoloji şans işi.

O konuda haklısınız çünkü bakıyorum mesela Nitro 16 17.2K puan alan oluyor 17.5k puan alan oluyor 18 bin puanı aşan oluyor şansda haklısınız ama kalite farklıdır 13500H'ın deli divane limitlerini ben size atmıştım.

Yorum yapmak istemedim. Herkes kendi cihazına gore kıyaslarsa daha sağlıklı olur sonuçta.

Benim cihazım Dying Light gibi oyunlarda drop yiyor hele ki BeamNG Drive gibi oyunlarda ısınıyor paneli %100 sRGB denk geldi güzel SSD bana çok etki etmiyor RAM'ler orta çok da kaliteli değil kasa kaliteli çok ve çok kötü.
 
R5 bulamıyorum ama sitelerde ki ortalama skorlara bakarak basitçe anlayabilirsiniz sırf bana mualif olabilmek için ve kendi cihazınızı savunmak için ısrar ile red ediyorsunuz R7 testlerini atabilirim 18k puan alan var 17.5k puan alan var hangisini istersin? Ya da boş ver 18k puan alanı atıyorum.



Ekran görüntüsü değil zaten veri notebookcheck örneğin umarım yasak değildir site adı vermek buyurun 18k almış inanmaz iseniz size kalmış ben neden size bir şey kanıtlamaya uğraşayim inatla anlamak istemiyor iken.



Senin bana attığın bir tane kanıt yok mesela ben bir şey demiyorum ona ama sen bana yalancı doğru değil diyorsun doğru söylemeyene yalancı denir demedim deme.

Piyasada çok fazla Victus öven var ama içinde ne olduğundan haberi yok uğraşıyorum ki herkes bilinçlensin ama yabancı forumlar kadar güzel bir yer yok herkes bir birinin kaynağına ve sözlerine bakıyor araştırıyor burada taho adam ne atsam inanmıyor.
13k aldığı test var diyorsunuz bana başka siteden veri araştırın diyorsunuz sonra konuya 15 kez attığınız başka işlemcinin fotoğrafını atıyorsunuz. Bu mesajı yazarken de puanlarda değişikliklerin olduğunu yazıyorsunuz. Ben size yalancı demedim de yine de göz ardı ettim.
 
13K aldığı test var diyorsunuz bana başka siteden veri araştırın diyorsunuz sonra konuya 15 kez attığınız başka işlemcinin fotoğrafını atıyorsunuz. Bu mesajı yazarken de puanlarda değişikliklerin olduğunu yazıyorsunuz. Ben size yalancı demedim de yine de göz ardı ettim.

Bulamıyorum kardeşim ne yapayım çok fazla ekran görüntüm var bulursam emin ol ki atarım istersen çeşit çeşit sonuç var araştırıp bulabilirsin ama işine gelmiyor gibi sadece bana oynadığın için göz ardı et senin gibiler insanları yanlış yönlendiriyor hep hiç detay vermeden al bunu diyorsunuz.

Sitelerde 12.900 puanlık bir sonuç var Acer Nitro 16 Review: Big, Bright and Brisk Budget Gaming Laptop buyurun buna inanın bari çok şey derdimde ortalık fazlaca kızışır sizin ile uğraşamam inat ile anlamak istemiyorsunuz.
 
Son düzenleme: