Merhaba, bildiğiniz üzere HP NGenuity'nin yeni sürümünü geliştiriyor ve yeni HyperX ürünleri bu beta sürümleriyle Legacy versiyona kıyasla daha efektif çalışıyor.
Doğru sürümü kurmayan kullanıcılar veya doğru sürümde olsa dahi yanlış ayarları kullananlar, doğal olarak duydukları sesten memnun kalmıyor. Bu kısa rehberde doğru sesi almak için neler yapmanız gerekiyor, onu izah edeceğim.
Kulaklığı kutudan çıkardınız, Firmware güncellemesi yapmak istiyorsunuz. İlk önce Microsoft Store'dan NGenuity'yi (Legacy versiyonu) indirin. Gerekli güncellemeleri yapıp programı kaldırın. Ardından...