Detaylar
Kim cevapladı?Merhaba, bildiğiniz üzere HP NGenuity'nin yeni sürümünü geliştiriyor ve yeni HyperX ürünleri bu beta sürümleriyle Legacy versiyona kıyasla daha efektif çalışıyor.
Doğru sürümü kurmayan kullanıcılar veya doğru sürümde olsa dahi yanlış ayarları kullananlar, doğal olarak duydukları sesten memnun kalmıyor. Bu kısa rehberde doğru sesi almak için neler yapmanız gerekiyor, onu izah edeceğim.
Kulaklığı kutudan çıkardınız, Firmware güncellemesi yapmak istiyorsunuz. İlk önce Microsoft Store'dan NGenuity'yi (Legacy versiyonu) indirin. Gerekli güncellemeleri yapıp programı kaldırın. Ardından...
Doğru sürümü kurmayan kullanıcılar veya doğru sürümde olsa dahi yanlış ayarları kullananlar, doğal olarak duydukları sesten memnun kalmıyor. Bu kısa rehberde doğru sesi almak için neler yapmanız gerekiyor, onu izah edeceğim.
Kulaklığı kutudan çıkardınız, Firmware güncellemesi yapmak istiyorsunuz. İlk önce Microsoft Store'dan NGenuity'yi (Legacy versiyonu) indirin. Gerekli güncellemeleri yapıp programı kaldırın. Ardından...
- Trina
- cloud doğru hyperx nasıl sesi
- Mesaj: 3
- Forum: Oyun Kulaklığı
sawyerford
Üstün
Beta versiyonu hala beta mı? Beta isimlendirmesi kalktı diye biliyorum.
İsimlendirme kalkmış olabilir, hala beta gibi çalışıyorBeta versiyonu hala beta mı? Beta isimlendirmesi kalktı diye biliyorum.
Merhaba, bildiğiniz üzere HP NGenuity'nin yeni sürümünü geliştiriyor ve yeni HyperX ürünleri bu beta sürümleriyle Legacy versiyona kıyasla daha efektif çalışıyor.
Doğru sürümü kurmayan kullanıcılar veya doğru sürümde olsa dahi yanlış ayarları kullananlar, doğal olarak duydukları sesten memnun kalmıyor. Bu kısa rehberde doğru sesi almak için neler yapmanız gerekiyor, onu izah edeceğim.
Kulaklığı kutudan çıkardınız, Firmware güncellemesi yapmak istiyorsunuz. İlk önce Microsoft Store'dan NGenuity'yi (Legacy versiyonu) indirin. Gerekli güncellemeleri yapıp programı kaldırın. Ardından...
- Trina
- cloud doğru hyperx nasıl sesi
- Mesaj: 3
- Forum: Oyun Kulaklığı
Hocam aynen dediğiniz şekilde yaptım, ardından betayı kurdum; beta sürümünde de ek bir güncelleme yaptı (attığınız rehberdeki Switch to kısmında güncellememi istiyordu, oradan güncellemesini yaptım ek olarak) ancak ufak bir sorum var, Type-C to USB dongle ile USB portuna bağlıyorum ancak burada sadece EQ ayarı, mikrofon sesi ve kulaklık sesini ayarlayabiliyorum, diğerlerinin yanındaki tiki açmaya çalışıtığımda direk tik kapanıyor açamıyorum, nasıl düzeltebilirim?
Bir de kulaklık, hoparlör olarak gözüküyor Windows ses aygıtı kısımlarında, sizde de öyle mi? Ayrı yeten birden fazla da ses çıkışı gelmiş.
Son düzenleme:
Mikrofon geliştirmelerini kullanacaksan switch to 3s basman lazım, virtual microphonea geçiş yapıyor o buton aynı zamanda. Böyle denediğinde kapanıyor mu? Kapanıyorsa tamamen silip bir daha yüklemeyi deneyebilirsin. Ama dediğim gibi sırf mikrofondaki geliştirmeler için 8 channela geçmek mantıklı değil. Hoparlör olarak gözüküyor stok hali öyle, kendin istediğin ikonu verebilirsin, o ayar da eskiden beri kullandığımız windowsun ses ayarları kısmında var. Kayıt, kayıttan yürütme aygıtlarının olduğu yer.Hocam aynen dediğiniz şekilde yaptım, ardından betayı kurdum; beta sürümünde de ek bir güncelleme yaptı (attığınız rehberdeki Switch to kısmında güncellememi istiyordu, oradan güncellemesini yaptım ek olarak) ancak ufak bir sorum var, Type-C to USB dongle ile USB portuna bağlıyorum ancak burada sadece EQ ayarı, mikrofon sesi ve kulaklık sesini ayarlayabiliyorum, diğerlerinin yanındaki tiki açmaya çalışıtığımda direk tik kapanıyor açamıyorum, nasıl düzeltebilirim?
Bir de kulaklık, hoparlör olarak gözüküyor Windows ses aygıtı kısımlarında, sizde de öyle mi? Ayrı yeten birden fazla da ses çıkışı gelmiş.
Win + RMikrofon geliştirmelerini kullanacaksan switch to 3s basman lazım, virtual microphonea geçiş yapıyor o buton aynı zamanda. Böyle denediğinde kapanıyor mu? Kapanıyorsa tamamen silip bir daha yüklemeyi deneyebilirsin. Ama dediğim gibi sırf mikrofondaki geliştirmeler için 8 channela geçmek mantıklı değil. Hoparlör olarak gözüküyor stok hali öyle, kendin istediğin ikonu verebilirsin, o ayar da eskiden beri kullandığımız windowsun ses ayarları kısmında var. Kayıt, kayıttan yürütme aygıtlarının olduğu yer.
mmsys.cpl
Mikrofon geliştirmelerini kullanacaksan Switch to 3S basman lazım, Virtual microphonea geçiş yapıyor o buton aynı zamanda. Böyle denediğinde kapanıyor mu? Kapanıyorsa tamamen silip bir daha yüklemeyi deneyebilirsin. Ama dediğim gibi sırf mikrofondaki geliştirmeler için 8 channela geçmek mantıklı değil. Hoparlör olarak gözüküyor stok hali öyle, kendin istediğin ikonu verebilirsin, o ayar da eskiden beri kullandığımız Windows'un ses ayarları kısmında var. Kayıt, kayıttan yürütme aygıtlarının olduğu yer.
Win + r
Mmsys. CPL.
İlk dediğiniz şekilde denemedim, o ayarlar ne işe yarıyor onu da bilmiyorum. Mikrofon ile ilgiliyse sorun yok. Bu hali beni çok çok memnun etti zaten. Peki ses kısmındaki yer içinde mi(sanırım 7.1özelliği) Switch to kısmına basıp işlem yapmam lazım orada da aynı şekilde tiki açınca kapanıyor hemen.
Bir de EQ için öneriniz var mıdır?
Bir de af buyurarak çalıştır kodu ne içindir tam anlayamadım.
+ Açmamı, yapmamı önerdiğiniz ayar var mı? CS'de denedim gerçekten silah sesleri vs çok net ve temiz geliyor EQ yapmadan stok haliyle dahi.
Benzer konular
- Mesaj
- 2
- Görüntüleme
- 62
Yeni konular
-
-
-
-
-
-
-
Aniden kapanan POCO X3 Pro'dan veri kaybı olmadan nasıl kurtarma yapılır?
- PoseidonWhisper
- Mesaj: 8
-
-