Hocam aynen dediğiniz şekilde yaptım, ardından betayı kurdum; beta sürümünde de ek bir güncelleme yaptı (attığınız rehberdeki Switch to kısmında güncellememi istiyordu, oradan güncellemesini yaptım ek olarak) ancak ufak bir sorum var, Type-C to USB dongle ile USB portuna bağlıyorum ancak burada sadece EQ ayarı, mikrofon sesi ve kulaklık sesini ayarlayabiliyorum, diğerlerinin yanındaki tiki açmaya çalışıtığımda direk tik kapanıyor açamıyorum, nasıl düzeltebilirim?
Bir de kulaklık, hoparlör olarak gözüküyor Windows ses aygıtı kısımlarında, sizde de öyle mi? Ayrı yeten birden fazla da ses çıkışı gelmiş.
 
Son düzenleme:
Hocam aynen dediğiniz şekilde yaptım, ardından betayı kurdum; beta sürümünde de ek bir güncelleme yaptı (attığınız rehberdeki Switch to kısmında güncellememi istiyordu, oradan güncellemesini yaptım ek olarak) ancak ufak bir sorum var, Type-C to USB dongle ile USB portuna bağlıyorum ancak burada sadece EQ ayarı, mikrofon sesi ve kulaklık sesini ayarlayabiliyorum, diğerlerinin yanındaki tiki açmaya çalışıtığımda direk tik kapanıyor açamıyorum, nasıl düzeltebilirim?
Bir de kulaklık, hoparlör olarak gözüküyor Windows ses aygıtı kısımlarında, sizde de öyle mi? Ayrı yeten birden fazla da ses çıkışı gelmiş.
Mikrofon geliştirmelerini kullanacaksan switch to 3s basman lazım, virtual microphonea geçiş yapıyor o buton aynı zamanda. Böyle denediğinde kapanıyor mu? Kapanıyorsa tamamen silip bir daha yüklemeyi deneyebilirsin. Ama dediğim gibi sırf mikrofondaki geliştirmeler için 8 channela geçmek mantıklı değil. Hoparlör olarak gözüküyor stok hali öyle, kendin istediğin ikonu verebilirsin, o ayar da eskiden beri kullandığımız windowsun ses ayarları kısmında var. Kayıt, kayıttan yürütme aygıtlarının olduğu yer.

Mikrofon geliştirmelerini kullanacaksan switch to 3s basman lazım, virtual microphonea geçiş yapıyor o buton aynı zamanda. Böyle denediğinde kapanıyor mu? Kapanıyorsa tamamen silip bir daha yüklemeyi deneyebilirsin. Ama dediğim gibi sırf mikrofondaki geliştirmeler için 8 channela geçmek mantıklı değil. Hoparlör olarak gözüküyor stok hali öyle, kendin istediğin ikonu verebilirsin, o ayar da eskiden beri kullandığımız windowsun ses ayarları kısmında var. Kayıt, kayıttan yürütme aygıtlarının olduğu yer.
Win + R
mmsys.cpl
 
Mikrofon geliştirmelerini kullanacaksan Switch to 3S basman lazım, Virtual microphonea geçiş yapıyor o buton aynı zamanda. Böyle denediğinde kapanıyor mu? Kapanıyorsa tamamen silip bir daha yüklemeyi deneyebilirsin. Ama dediğim gibi sırf mikrofondaki geliştirmeler için 8 channela geçmek mantıklı değil. Hoparlör olarak gözüküyor stok hali öyle, kendin istediğin ikonu verebilirsin, o ayar da eskiden beri kullandığımız Windows'un ses ayarları kısmında var. Kayıt, kayıttan yürütme aygıtlarının olduğu yer.

Win + r
Mmsys. CPL.

İlk dediğiniz şekilde denemedim, o ayarlar ne işe yarıyor onu da bilmiyorum. Mikrofon ile ilgiliyse sorun yok. Bu hali beni çok çok memnun etti zaten. Peki ses kısmındaki yer içinde mi(sanırım 7.1özelliği) Switch to kısmına basıp işlem yapmam lazım orada da aynı şekilde tiki açınca kapanıyor hemen.
Bir de EQ için öneriniz var mıdır?
Bir de af buyurarak çalıştır kodu ne içindir tam anlayamadım.
+ Açmamı, yapmamı önerdiğiniz ayar var mı? CS'de denedim gerçekten silah sesleri vs çok net ve temiz geliyor EQ yapmadan stok haliyle dahi.
 
İlk dediğiniz şekilde denemedim, o ayarlar ne işe yarıyor onu da bilmiyorum. Mikrofon ile ilgiliyse sorun yok. Bu hali beni çok çok memnun etti zaten. Peki ses kısmındaki yer içinde mi(sanırım 7.1özelliği) Switch to kısmına basıp işlem yapmam lazım orada da aynı şekilde tiki açınca kapanıyor hemen.
Bir de EQ için öneriniz var mıdır?
Bir de af buyurarak çalıştır kodu ne içindir tam anlayamadım.
+ Açmamı, yapmamı önerdiğiniz ayar var mı? CS'de denedim gerçekten silah sesleri vs çok net ve temiz geliyor EQ yapmadan stok haliyle dahi.
Evet spatial audio için switch etmen lazım. Kapanması normal değil gibi, temiz kurulum deneyebilirsin. Çalıştır kodu ikonu değiştirmek için lazım olan paneli açıyor.

Eq ayarı önerim yok çünkü ben kendim eq yapmıyorum. Müzik dinlerken zevkine göre ayar yapabilirsin. Oyun için stok hali çok iyi. Spatial audio kullanacaksan da ayarları mediuma almanı öneririm. Uzak veya yakın yapınca sapıtıyor biraz yön tayini.