Merhaba,
Sistemim aşağıda belirttiğim gibidir. İkinci ekran olarak oldukça eski bir monitör kullanıyorum ve onu VGA to HDMI dönüştürücü aracılığıyla bilgisayara bağlıyorum. İkinci ekranı açtığımda oyunlarda FPS düşüşü ve videolarda takılma gibi sorunlar yaşıyorum. Sizce bu problemler ikinci ekranın eski olmasından kaynaklanıyor olabilir mi?
FPS dropdan ziyade Hz düşükmüş gibi hissettiriyor.
Sistemim aşağıda belirttiğim gibidir. İkinci ekran olarak oldukça eski bir monitör kullanıyorum ve onu VGA to HDMI dönüştürücü aracılığıyla bilgisayara bağlıyorum. İkinci ekranı açtığımda oyunlarda FPS düşüşü ve videolarda takılma gibi sorunlar yaşıyorum. Sizce bu problemler ikinci ekranın eski olmasından kaynaklanıyor olabilir mi?
- İşlemci: Intel Core i5-14600KF
- İşlemci soğutucu: Thermalright Frozen Magic 240 ARGB
- Anakart: MSI PRO Z790-P Wi-Fi
- Ekran kartı: MSI GeForce RTX 4070 Super Ventus 2X OC
- RAM: Corsair Vengeance 32 GB (2×16 GB) 5600 MHz CL40 DDR5
- SSD: Corsair MP600 Pro NH 1 TB
- Kasa & PSU: XPG Valor Air Rainbow RGB mid tower + XPG Kyber 750W 80+ Gold PSU.
- Monitör: AOC CQ27G2S/BK
- 2. monitör: Acer 60Hz 1080 monitör.
FPS dropdan ziyade Hz düşükmüş gibi hissettiriyor.
Son düzenleme: