İmkan varsa iPhone, kıyas edilecek telefon değiller. Averaj bir kullanıcı için iPhone daha iyi. Ben iP15 Pro'dan S25U'ya geçtim 1 ay sonra S25U'yu satıp tekrar iP16PM aldım. Katlanılacak gibi değil yazılımı aşırı kötü. Eskiden Xiaomi'ye Custom ROM yazardık, onlar bile daha stabildi.