İmkan varsa iPhone, kıyas edilecek telefon değiller. Averaj bir kullanıcı için iPhone daha iyi. Ben iP15 Pro'dan S25U'ya geçtim 1 ay sonra S25U'yu satıp tekrar iP16PM aldım. Katlanılacak gibi değil yazılımı aşırı kötü. Eskiden Xiaomi'ye Custom ROM yazardık, onlar bile daha stabildi.
 
Bu bütçede her iki modelin de özelliklerinin tatmin edeceğini düşünüyorum. Hangi işletim sistemine içiniz ısınıksa ona yönelin derim.