API'yi Camera2 seçtim. Uygulamayı kapatıp açtım ama DNG seçeneği gelmedi. Ayrıca dosyaları sadece PNG, WebP ve JPEG olarak kaydedebiliyorum. PNG seçtim.

Samsung'un inadına geldik. Xiaomi en ucuz Redmi'ye bile RAW koyuyor, Samsung koysa ölmezmiş ya hatta A34'ün sensörü kötü degil, gayet de güzel.