Kingston Fury Beast ayarları nasıl?


AGESA değiştiği için USB'den ayar atamazsın, elle gireceksin. Bana BIOS'tan Tweaker, voltaj, timing, Nitro vs. menüleri iletirsen ben de sana düzenleyip geri gönderirim. Öylesi daha iyi. EXPO açabilirsin, onun üzerine Overwrite eder. Integrated Graphics kapalı kalsın sadece.


TREFI 65.535 vs. yapılamayabilir, bellekler RGB varsa kapatmanı öneririm. Aktif soğutma işleri değiştiriyor, VDD ihtiyacı kısıyor Hynix'te.

@ShadowLegion Çip 2167 FCLK verebiliyorsa 6200 CL28 1.5 VDD ayarlayıp geçilebilir ama Gear kapatacağım dersen M-Die buna da 1.55 isteme potansiyeli var. M-Die olduğundan eminsen tabi, Dead ile ayarladıysan M-Die olduğundan emin olmuştur ilk kendisi.
 
@Ayhan Dönmez @AMG GOAT Ayrıca Nitro ayarını bulmakta zorlandım. Ekran görüntüsü atacağım.

Eki Görüntüle 261235


İndiriyorum tekrardan.

Nitro Advanced-AMD Overclocking-DDR menüsünde. Enabled yaptıktan sonra alt menüleri açar.

@ShadowLegion M-Die için 6200 CL28 1.5 VDD Gear açıkken ilk denemek lazım. Stabil olursa 2167 FCLK ve Gear kapalı bakılır ama aktif soğutma olmaması problem gibi sende. Sıcaklara bakarak karar vermek lazım.
 

VDD mem mi, hangi VDD vereyim hocam?

 
Son düzenleyen: Moderatör:
Son düzenleyen: Moderatör:
Eki Görüntüle 261239

Şöyle çalıştı hocam. GDM kapalı bu arada.

Voltajları, neyi nereye gireceğini biliyorsan Dead gibi Zen üzerinden atayım. O şekilde geçirip bana menüleri sonrasında fotoğraf gönder. F10 özet ekranını da atarsan kontrol sağlarım. Dahili grafik ve Fast Boot kapalı kalsın tercihen. @ShadowLegion

Eki Görüntüle 261239

Şöyle çalıştı hocam. GDM kapalı bu arada.

Bence bu şekilde dene ilk, Gear kapalı Boot etmeyebilir. Gear Enabled bence ilk dene. @ShadowLegion Integrated Graphics kapalı kalsın, Fast Boot da kapat. POST Delay Time ayarı mevcutsa 1 saniye yaparsan Fast Boot açık haline tekabül eder.

 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…