Kingston Fury Beast ayarları nasıl?

Mavi ekran verdi hocam. Son kez ortalama optimize ayarları söyler misiniz hocam?

Bellekler kitli, BIOS'tan 1.52 girmene rağmen yine 1.43 yazıyor değil mi?

@ShadowLegion Sende bellek optimizasyonu yapılabilir ama tCL düşülemez bu koşullar altında. 1.4 Volt sınırı var gibi düşün. 1.435 PMIC kilidi yani.



 
Evet hocam sanırım kilitli yapacak bir şey yok.

6200 CL 30 çalışsın yeterli. Ya da 6000 CL28 siz nasıl derseniz.

Nitro ayarlarını eskiye çekeyim mi 1-2-1 şekline ve subtimingsleri ne yapayım?








 
Eki Görüntüle 261390


Eki Görüntüle 261392

Eki Görüntüle 261394

Sorun yok hocam şu an. @Ayhan Dönmez Nitro deneyimi mi? 1-2-1 mi? Bir de diğer TRFCsb ayarını?

Önce tRFCsb 186 dene. 5 dakika bak, hata yoksa RDSCL ve WRSCL 4-4 dene. O da geçerse tRCD ve tRP 36-36 dene. Hata verirse 37-37 bırakılabilir diye düşünüyorum. Bu koşullar altında Gear da kapatılamaz gibi. VDD verememek çok büyük sorun Hynix'te.

Nitro ve FCLK işi en son bakılmalı, karıştırabilir. @ShadowLegion
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…