ShadowLegion
Üstün
- Katılım
- 3 Mart 2024
- Mesajlar
- 2.751
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.089
Aktif soğutma olmadığından normal, çok sorun etmez.
Eki Görüntüle 261373
@ShadowLegion DDR_VDD 1.52 ve tCL 28.
Eki Görüntüle 261375
Aktif soğutma olmadığından normal, çok sorun etmez.
Eki Görüntüle 261373
@ShadowLegion DDR_VDD 1.52 ve tCL 28.
Eki Görüntüle 261375
Mavi ekran verdi hocam. Son kez ortalama optimize ayarları söyler misiniz hocam?Eğer mavi ekran yersen ya da testte hata verirse bellekler kitli. 1.435 üzeri verdirmiyor, uygulamıyor yani PMIC.
Mavi ekran verdi hocam. Son kez ortalama optimize ayarları söyler misiniz hocam?
Evet hocam sanırım kilitli yapacak bir şey yok.Bellekler kitli, BIOS'tan 1.52 girmene rağmen yine 1.43 yazıyor değil mi?
@ShadowLegion Sende bellek optimizasyonu yapılabilir ama tCL düşülemez bu koşullar altında. 1.4 Volt sınırı var gibi düşün. 1.435 PMIC kilidi yani.
Evet hocam sanırım kilitli yapacak bir şey yok.
6200 CL 30 çalışsın yeterli. Ya da 6000 CL28 siz nasıl derseniz.
Nitro ayarlarını eskiye çekeyim mi 1-2-1 şekline ve subtimingsleri ne yapayım?
Eki Görüntüle 261381
Eki Görüntüle 261382
Adım adım gidilecek. Önce attıklarımı değişip teste al hızlıca. 5-6 dakika periyotlar halinde bakacaksın. En son uzun test.
Eki Görüntüle 261384
TRFCsb 186 dene istersen, verebiliyor M-Die. Hata verirse anlaşılır.
Eki Görüntüle 261390
Eki Görüntüle 261392Eki Görüntüle 261394
Sorun yok hocam şuan. @Ayhan Dönmez Nitro deneyim mi? 1-2-1? bir de diğer TRFCsb ayarını?