30 net civarı TYT matematik yapıyorum. Ailem KPSS'ye istiyorsan gir dedi. Nasıl çalışmalıyım? Hangi kanal, hangi kaynağa bakmalıyım? Lise mezunuyum, sanırım ortaöğretime gireceğim. Bununla ön lisans arasında fark var mı?
Detaylar
Kim cevapladı?Lise mezunu olduğun için ön lisansa giremezsin zaten. Fark olarak zorluk farkı var evet. Ortaöğretim > Ön Lisans > Lisans KPSS'leri olarak kolaydan zora sıralayabiliriz.
Çalışman gereken konulara bakmak için: https://reyhanlisfkasml.meb.k12.tr/...3/69a7cef84ba10357324302_Ortaöğretim_KPSS.pdf
Burayı inceleyebilirsin.
YKS'ye ek olarak çıkacak dersler: Vatandaşlık ve Güncel Bilgiler olacak.
Vatandaşlık dersini buradan çalışabilirsin:
Güncel Bilgiler için ise şunu buldum, hiç bilmiyorum ama bir bak:
Bunun dışında da Matematik ve Türkçe çalışacaksın zaten. TYT'den daha basittir. Ek olarak göreceğin tek şey Sayısal ve Sözel Mantık olacak, onları da halledersin.
Çalışman gereken konulara bakmak için: https://reyhanlisfkasml.meb.k12.tr/...3/69a7cef84ba10357324302_Ortaöğretim_KPSS.pdf
Burayı inceleyebilirsin.
YKS'ye ek olarak çıkacak dersler: Vatandaşlık ve Güncel Bilgiler olacak.
Vatandaşlık dersini buradan çalışabilirsin:
Güncel Bilgiler için ise şunu buldum, hiç bilmiyorum ama bir bak:
Bunun dışında da Matematik ve Türkçe çalışacaksın zaten. TYT'den daha basittir. Ek olarak göreceğin tek şey Sayısal ve Sözel Mantık olacak, onları da halledersin.
Bunun dışında da matematik ve Türkçe çalışacaksın zaten. TYT'den daha basittir. Ek olarak göreceğin tek şey sayısal ve sözel mantık olacak, onları da halledersin.
Sayısal ve sözel mantıktan kastınız nedir? Yoruma dayalı sorular mı?
Bir de sözel kısmım aşırı zayıf; tarih neredeyse sıfır desem yeridir. Onları nasıl çalışmalıyım?
Yardımınız için teşekkür ederim.
Sayısal ve Sözel Mantık birer konudur. Yoruma dayalı demek ne kadar doğru olur bilmiyorum ancak sana bir şema verir. Şema ile ilgili de 4 tane filan soru sorar ve her soruyu analiz etmeni ister. Örnek sorularına bakabilirsin.Sayısal ve sözel mantıktan kastınız nedir? Yoruma dayalı sorular mı?
Bir de sözel kısmım aşırı zayıf; tarih neredeyse sıfır desem yeridir. Onları nasıl çalışmalıyım?
Yardımınız için teşekkür ederim.![]()
Tarih için kendi çalışma metodunu oluşturmalısın. İster oku ezberle yaz, ister bin kere oku. O sana kalmış.
Rica ederim.
Benzer konular
- Mesaj
- 11
- Görüntüleme
- 225
Yeni konular
-
İadesi reddedilen ve geri yollanan ürün teslim alınmalı mı?
- wastedyouthndreams
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-
-