30 net civarı TYT matematik yapıyorum. Ailem KPSS'ye istiyorsan gir dedi. Nasıl çalışmalıyım? Hangi kanal, hangi kaynağa bakmalıyım? Lise mezunuyum, sanırım ortaöğretime gireceğim. Bununla ön lisans arasında fark var mı?
Lise mezunu olduğun için ön lisansa giremezsin zaten. Fark olarak zorluk farkı var evet. Ortaöğretim > Ön Lisans > Lisans KPSS'leri olarak kolaydan zora sıralayabiliriz.
YKS'ye ek olarak çıkacak dersler: Vatandaşlık ve Güncel Bilgiler olacak.
Vatandaşlık dersini buradan çalışabilirsin:
Güncel Bilgiler için ise şunu buldum, hiç bilmiyorum ama bir bak:
Bunun dışında da Matematik ve Türkçe çalışacaksın zaten. TYT'den daha basittir. Ek olarak göreceğin tek şey Sayısal ve Sözel Mantık olacak, onları da halledersin.
Bunun dışında da matematik ve Türkçe çalışacaksın zaten. TYT'den daha basittir. Ek olarak göreceğin tek şey sayısal ve sözel mantık olacak, onları da halledersin.
Sayısal ve Sözel Mantık birer konudur. Yoruma dayalı demek ne kadar doğru olur bilmiyorum ancak sana bir şema verir. Şema ile ilgili de 4 tane filan soru sorar ve her soruyu analiz etmeni ister. Örnek sorularına bakabilirsin.
Tarih için kendi çalışma metodunu oluşturmalısın. İster oku ezberle yaz, ister bin kere oku. O sana kalmış.