Bir kredi kartım vardı bir zamanlar 242 bin TL limite sahip. Ben bu kartın hepsini kullandım ve 3 ay ödemedim, borç oldu. Gecikmeli olduğu için faiz bindi, durmadan 290 bin TL oldu. Daha sonra yapılandırma yaptım, 48 ay 10 bin taksitle. Gene işler umduğum gibi gitmedi, ödeyemedim. 4 taksit ödedim, tekrar yapılandırıp 20 bin TL'ye çıkardım taksit tutarını ve 18 taksitten 12 taksit kaldı. Seneye haziran ayında bitiyor. 20 bin TL ödemeye devam edersem, bu beni çok zorluyor. Her ay 20 bin TL kira verir gibi bu karta ödeme yapıyorum. Maaşım 32 bin ama iyi gidiyorum şu an. Faiz eridi, ana parayı eritmeye başladım. Şu anki toplam borç 240.500 TL, kartın limiti ise 242.500 TL idi -den çıkabildik sonunda, kartın içi dolmaya başladı nasıl bir yol izleyeyim?
Başkan sen şu an kara listedesin zaten. Kredi puanını kontrol et ne demek istediğimi anlarsın. Ödemenin tek avantajı hesaplarına bloke konulmaması ve haciz başlamaması.
Her neyse, bence 1 yıl hayattan zevk almayacak olsanda öde kurtul önüne bak. Bir daha yapılandırma başa sararsın sürekli.