Kredi kartı borcu için 3 kez yapılandırma teklifi verilir mi?

Katılım
16 Aralık 2023
Mesajlar
706
Çözümler
4
Beğeniler
680
Yer
KARTAL/İSTANBUL
Selam dostlar,

Bir kredi kartım vardı bir zamanlar 242 bin TL limite sahip. Ben bu kartın hepsini kullandım ve 3 ay ödemedim, borç oldu. Gecikmeli olduğu için faiz bindi, durmadan 290 bin TL oldu. Daha sonra yapılandırma yaptım, 48 ay 10 bin taksitle. Gene işler umduğum gibi gitmedi, ödeyemedim. 4 taksit ödedim, tekrar yapılandırıp 20 bin TL'ye çıkardım taksit tutarını ve 18 taksitten 12 taksit kaldı. Seneye haziran ayında bitiyor. 20 bin TL ödemeye devam edersem, bu beni çok zorluyor. Her ay 20 bin TL kira verir gibi bu karta ödeme yapıyorum. Maaşım 32 bin ama iyi gidiyorum şu an. Faiz eridi, ana parayı eritmeye başladım. Şu anki toplam borç 240.500 TL, kartın limiti ise 242.500 TL idi -den çıkabildik sonunda, kartın içi dolmaya başladı nasıl bir yol izleyeyim?



 
Teklifi bilmem de minimum 5 yıl bankalardan hiçbir şey beklemeyin derim.
 
Bence kanun çıkarsa o zaman yapılandırın.

Nasıl bir teklifi oluyor ki kanunun? Bir de tatlı tatlı yedik hocam, 2 katını ödüyor. 140 bin TL ödeme yapmışım, 2. kez yapılandırmadan sonra.

Teklifi bilmem de minimum 5 yıl bankalardan hiçbir şey beklemeyin derim.

Hocam, daha yeni bu bankadan 20 bin TL ek hesap açtırdım.
 
Başkan sen şu an kara listedesin zaten. Kredi puanını kontrol et ne demek istediğimi anlarsın. Ödemenin tek avantajı hesaplarına bloke konulmaması ve haciz başlamaması.

Her neyse, bence 1 yıl hayattan zevk almayacak olsanda öde kurtul önüne bak. Bir daha yapılandırma başa sararsın sürekli.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…