Katılım
26 Ekim 2024
Mesajlar
802
Makaleler
3
Çözümler
5
Beğeniler
499
Yer
Ordu
Şu an 53.100 TL toplam borcum var ve bu yıl mezun oldum. Normalde taksit taksit ödendiğini biliyorum ancak bu ödeme toplu halde oluyor mu? Toplu ödeme yapmak istiyorum ki en baştan bitsin, 5 yıl tek tek ödeme yapmak istemiyorum. Toplu halde ödeme yapılıyor mu? Yapılıyorsa nasıl prosedürler izleniyor?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Otomatik ödemeye verin, haberiniz bile olmuyor paranın çekildiğinden şu enflasyon ortamında eldeki parayı dolarda tutup taksitli borç ödemek gibisi yok
Hocam elimde imkan varken toplu şekilde ödemek istiyorum. Yarın öbür gün ne olacağı belli değil. Belki yarın durumum olmayacak ya da sıkıntı çıkacak? Her şey olabilir. Hazır elimde imkan varken toplu şekilde ödeme yapmak istiyorum.
 
Hocam elimde imkan varken toplu şekilde ödemek istiyorum. Yarın öbür gün ne olacağı belli değil. Belki yarın durumum olmayacak ya da sıkıntı çıkacak? Her şey olabilir. Hazır elimde imkan varken toplu şekilde ödeme yapmak istiyorum.

Arkadaşım kendi ağzınla söylüyorsun işte yarın öbür gün ne olacağı belli değil diye, dolar bugün en dipte 35TL. Ani bir çıkışla yükselse 60-65 bandına çıksa elindeki 53 bin TL 100 bin TL olacak. Yani sen 2 tane KYK bursu kapatacak para elde etmiş olacaksın hem de 2-3 ay gibi kısa sürede. KYK bursunu bedavaya getirmek varken niye elindeki birikimi veriyorsun. Sadece bu mu hayır ayrıca o ödeyeceğin taksitler hem dolar hem enflasyon etkisiyle 4 yıl sonra kuşa dönecek. Ciklet parasıyla taksit ödeyeceksin. Bu kadar klay olduğunu bilseydim hiç kafaya takmazdım diyeceksin. Millet bugün düşük faizli taksitli ürün almak için 40 takla atıyor siz peşin ödemek istiyorsunuz. Hiç gerek yok. Ayrıca daha fazla ısrar etmeyin mantığını da anlattım. 42 yıldır KYK danışmanlığı yapıyorum bu kararınıza imza atmam söz konusu olamaz öylece bekler durur gelen evrak dosyasında. Benden onay beklemeyin sakın.
 
Arkadaşım kendi ağzınla söylüyorsun işte yarın öbür gün ne olacağı belli değil diye, dolar bugün en dipte 35TL. Ani bir çıkışla yükselse 60-65 bandına çıksa elindeki 53 bin TL 100 bin TL olacak. Yani sen 2 tane KYK bursu kapatacak para elde etmiş olacaksın hem de 2-3 ay gibi kısa sürede. KYK bursunu bedavaya getirmek varken niye elindeki birikimi veriyorsun. Sadece bu mu hayır ayrıca o ödeyeceğin taksitler hem dolar hem enflasyon etkisiyle 4 yıl sonra kuşa dönecek. Ciklet parasıyla taksit ödeyeceksin. Bu kadar klay olduğunu bilseydim hiç kafaya takmazdım diyeceksin. Millet bugün düşük faizli taksitli ürün almak için 40 takla atıyor siz peşin ödemek istiyorsunuz. Hiç gerek yok. Ayrıca daha fazla ısrar etmeyin mantığını da anlattım. 42 yıldır KYK danışmanlığı yapıyorum bu kararınıza imza atmam söz konusu olamaz öylece bekler durur gelen evrak dosyasında. Benden onay beklemeyin sakın.
Hocam bu kadar gerilmenize gerek yoktu. Sadece sordum böyle böyle imkan var mı diye. Varsa da prosedür nasıl işliyor bunu öğrenecektim. Sonrasında da nasıl işime gelirse öyle yapacaktım. Sonlara doğru bu kadar agresif bir tutuma gerek yoktu bence. Tamam taksit taksit ödeyeceğim anladım. Toplu ödeme fazla kabul edilmiyor.

Sadece toplu olarak ödeyeyim işte 5 yıl boyunca onu çekmekle uğraşmasın ve karşıma da çıkmasın direkt diye toplu halde ödeme yapmak istemiştim hepsi buydu. Bu kadar sorunlu olacaksa taksit yaparım ne yapayım.
 
Son düzenleme: