Arkadaşım kendi ağzınla söylüyorsun işte yarın öbür gün ne olacağı belli değil diye, dolar bugün en dipte 35TL. Ani bir çıkışla yükselse 60-65 bandına çıksa elindeki 53 bin TL 100 bin TL olacak. Yani sen 2 tane KYK bursu kapatacak para elde etmiş olacaksın hem de 2-3 ay gibi kısa sürede. KYK bursunu bedavaya getirmek varken niye elindeki birikimi veriyorsun. Sadece bu mu hayır ayrıca o ödeyeceğin taksitler hem dolar hem enflasyon etkisiyle 4 yıl sonra kuşa dönecek. Ciklet parasıyla taksit ödeyeceksin. Bu kadar klay olduğunu bilseydim hiç kafaya takmazdım diyeceksin. Millet bugün düşük faizli taksitli ürün almak için 40 takla atıyor siz peşin ödemek istiyorsunuz. Hiç gerek yok. Ayrıca daha fazla ısrar etmeyin mantığını da anlattım. 42 yıldır KYK danışmanlığı yapıyorum bu kararınıza imza atmam söz konusu olamaz öylece bekler durur gelen evrak dosyasında. Benden onay beklemeyin sakın.