Kesinlikle katiliyorum. Mint çok boş ve basit bir dağıtım. Çok daha iyi dagitimlar varken şişiriliyor. Son kullanıcı için de hiç uygun değil.


Bu dağıtım eski PC'ler için muhteşem olur. Örneğin: Lenovo G50-30 gibi laptoplara cuk oturur.
 
Arch Linux harici kullanilan butun dagitimlar zaman kaybidir. Linux gecmeye kafayi koymus bir insan zaten internette arastirma yapmayi bilen ve su yapay zekâ caginda her seyi becerecek duzeyde biridir. Artik boyle bir zamanda arch Linux'a gubre atmanin da anlami kalmadi, bahane de kalmadi.

Bilgisayarini sunucu olarak kullanmak isteyen debian-ubuntu tabanli dagitimlara yonelebilir.

Bilgisayarini Linux'un Microsoft'una teslim etmek isteyenler buyursun Fedora Red Hat IBM sirketine yonelsinler. RHEL'in test kolesi olmayi kabul edebilirler fedora kullanarak.

Yasamayi seven adam arch Linux kullanir. Onun harici kullanan kendine power-user'im demesin.
 
Arch Linux harici kullanilan butun dagitimlar zaman kaybidir. Linux gecmeye kafayi koymus bir insan zaten internette arastirma yapmayi bilen ve su yapay zekâ caginda her seyi becerecek duzeyde biridir. Artik boyle bir zamanda arch Linux'a gubre atmanin da anlami kalmadi, bahane de kalmadi.

Bilgisayarini sunucu olarak kullanmak isteyen debian-ubuntu tabanli dagitimlara yonelebilir.

Bilgisayarini Linux'un Microsoft'una teslim etmek isteyenler buyursun Fedora Red Hat IBM sirketine yonelsinler. RHEL'in test kolesi olmayi kabul edebilirler fedora kullanarak.

Yasamayi seven adam arch Linux kullanir. Onun harici kullanan kendine power-user'im demesin.
Power-user olan Gentoo kullanır ya da Nixos kullanır. Hatta bunları da geçtim FreeBSD kullanır.
 
Arch Linux harici kullanilan butun dagitimlar zaman kaybidir. Linux gecmeye kafayi koymus bir insan zaten internette arastirma yapmayi bilen ve su yapay zekâ caginda her seyi becerecek duzeyde biridir. Artik boyle bir zamanda Arch Linux'a gubre atmanin da anlami kalmadi, bahane de kalmadi.

Bilgisayarini sunucu olarak kullanmak isteyen Debian-Ubuntu tabanli dagitimlara yonelebilir.

Bilgisayarini Linux'un Microsoft'una teslim etmek isteyenler buyursun Fedora Red Hat IBM sirketine yonelsinler. Rhel'in test kolesi olmayi kabul edebilirler Fedora kullanarak.

Yasamayi seven adam Arch Linux kullanir. Onun harici kullanan kendine Power-user'im demesin.

Sen diğer Linux dağıtımlarını kötüledin de herkes "archinstall" ya da o kurulum komutlarını öğrenmek zorunda değil. Ben Fedora 44 kullanıyorum, clang bile derledim (Android 15 + KernelSU Next). Arch bunu nasıl yapar demem de (değişik yollardan yapar) Arch'ı kullanmış olarak söylüyorum (anakarttan mı ne). Ethernet'i bile Arch Linux tanımadı ve Arch Linux da Fedora'dan çok aşağı kalır yanı yok. Fedora = Arch Linux, ikisi de eşit durumda. Ne olacak? Fedora'da clang derleyen kişi aynı ortamda Arch ile LineageOS mu derleyecek? (TTNET sağ der çünkü hat bir down olsa "kısa süreli" bütün emeklerin çöp.) @Recep Baltaş da gelsin, yapay zeka veya kendi yorumunla bu konuya noktayı koysun. (Yaşamayı seven adam Arch Linux kullanır. Onun harici kullanan kendine Power-user'im demesin.) Bu cümleyi 1 kere daha düşün istersen, engel Linux dağıtımı değil, engel TTNET (özellikle VDSL) neredeyse bütün çoğunlukla aynı sorunu yaşıyoruz