Yani Windows'u neden hala savunuyorsunuz, anlamıyorum. Ben zamanında çokça kez kırpılmış, modlanmış falan filan Windows kullandım ama şimdi Linux'a geçince daha bir güzel geldi. Özelleştirme var, keyfine göre istediğini kaldırma var, telemetri sana bağlı, boş beleş şeyler yok. İstediğini kurman için terminale yazman veya uygulama mağazasına girmen yetiyor. İstediğin masaüstü ortamına geçebiliyorsun. Ayrıca milattan kalma NTFS kullanmıyorsun, sadece destek verilmiyor. Canımı sıkan tek şey bu; onun harici pek bir kusuru yok (hata olunca uğraştırıyor, o bir gerçek ama).
 
Kimsenin eleştirdiği yok ama bazı gerçekler var. Bana göre en önemli şey destek; bütün oyun ve programların çalışması lazım. Yoksa ne anladım, dual boot da anlamsız. İşletim sistemi dedin mi, her şeyi yapabileceksin.