Merhaba.
Normalde bu tarz konular açmayı sevmem, huyum değildir fakat artık sinirlendiğim için ve bu yaşadığım şeyin herkesin bilmesi açısından bu konuyu paylaşmak istedim. Mahallede bulunan A-101 marketlerde satılan İçim'in labne peynirini satın aldım. Eve geldim, paketinden çıkardım bir de ne göreyim? Ürün içeriğinin köşeleri yem yeşil, orta kısım yem yeşil. Fişiyle beraber markete götürüp iade istedim, iade yaptılar.
Daha sonrasında Biçen markette bulunan Pınar'ın labne peynirini denemek istedim. Daha sonra eve gelip yine paketini açtığımda, bu sefer içerisinden ölü örümcek ve yine aynı şekilde bazı noktaları yem yeşil çıkmıştı. Mideniz bulanmasın diye fotoğraf paylaşmak istemedim. Gerekli görseller firmaya iletildi. Daha dönüş yok, bakalım ne olacak?
Yine aynı şekilde mağaza müdürü başka ürünle değiştirdi, onu aldım. Sonra paketini açınca bu sefer lastik gibi cıvık cıvık çıktı. Labne sevdiğim bir üründür fakat beni bu durumlardan dolayı soğuttu. Yani ucuz bir üründe değil, 140 TL gibi bir para ödedim.
Sizce bu ürünler neden böyle? Dolapta satılmadığı için mi böyle oluyor? Genellikle SKT'sine bakıyorum, en son aldığım ürünün SKT'sı 2 ayı vardı. Sizce zabıta'ya bozuk ürün satıldığı için şikayet etmeli miyim?
Normalde bu tarz konular açmayı sevmem, huyum değildir fakat artık sinirlendiğim için ve bu yaşadığım şeyin herkesin bilmesi açısından bu konuyu paylaşmak istedim. Mahallede bulunan A-101 marketlerde satılan İçim'in labne peynirini satın aldım. Eve geldim, paketinden çıkardım bir de ne göreyim? Ürün içeriğinin köşeleri yem yeşil, orta kısım yem yeşil. Fişiyle beraber markete götürüp iade istedim, iade yaptılar.
Daha sonrasında Biçen markette bulunan Pınar'ın labne peynirini denemek istedim. Daha sonra eve gelip yine paketini açtığımda, bu sefer içerisinden ölü örümcek ve yine aynı şekilde bazı noktaları yem yeşil çıkmıştı. Mideniz bulanmasın diye fotoğraf paylaşmak istemedim. Gerekli görseller firmaya iletildi. Daha dönüş yok, bakalım ne olacak?
Yine aynı şekilde mağaza müdürü başka ürünle değiştirdi, onu aldım. Sonra paketini açınca bu sefer lastik gibi cıvık cıvık çıktı. Labne sevdiğim bir üründür fakat beni bu durumlardan dolayı soğuttu. Yani ucuz bir üründe değil, 140 TL gibi bir para ödedim.
Sizce bu ürünler neden böyle? Dolapta satılmadığı için mi böyle oluyor? Genellikle SKT'sine bakıyorum, en son aldığım ürünün SKT'sı 2 ayı vardı. Sizce zabıta'ya bozuk ürün satıldığı için şikayet etmeli miyim?