Torukojin Kaneki
Başarılı
Oyun oynarken biraz ağır ve sert bastım. Ondan mı bilmem ama çok az koysam bile parmağımı basıyor kendiliğinden. Trigger 1.67 ayarlı. Ne yapmalıyım?
Oyun oynarken biraz ağır ve sert bastım. Ondan mı bilmem ama çok az koysam bile parmağımı basıyor kendiliğinden. Trigger 1.67 ayarlı. Ne yapmalıyım?
Switch ayarı dediğiniz nedir hocam?