shanks
Uzman
- Katılım
- 3 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 38
- Beğeniler
- 13
Kalburüstü bir üniversite kazandığın şartlarda mezun kalmanın yaşatacağı 1 yıl kayıbın değeri daha iyi bir üniversiteye gitmekten daha etkili olacağını düşünüyorum. Sallıyorum IYTE bilgisayar kazandın, gidip İTÜ diye kasacağına ıyte gidersen 1 sene erken mezun olmanın sana iş hayatındaki faydası İTÜ diplomasından fazla olur. Tabii bu sadece "top 6" okullardan çalışan alan bir elin parmağını geçmeyen firmalarda çalışmayı hayatının gayesi yapmamış kişiler için geçerli.
İlk defa böyle bir bakış açısı görüyorum açıkçası çevremden hep tam tersini duydum.