Monitör kolu masaya tam oturmuyor

Sirius0

Başarılı
Katılım
1 Nisan 2024
Mesajlar
43
Beğeniler
11
Marangozdan yeni masa aldım. Geldi, şu an monitör kolu kurarken fark ettim, tam oturmuyor. Sıkıştırma kısmında da biraz boşluk var. 2 tane monitör takacağım; biri 23.8 inç 2.9 kilo, biri 27 inç 3.31 kilo. Sizce sıkıntı olur mu?

 
Aşağıdaki vida daha sıkılabilir gibi gözüküyor. Biraz daha döndürmeyi deneyin.
 
Sıkıntı olur yüksek ihtimalle, masayı delebilme ihtimalin var mı?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Yok hocam bayağı sıkı şu an ama masaya tam girmediği için endişem var şu an

Üzerine ağırlık bindiğinde özellikle kolun takılı olduğu dikey hizadan monitörleri geride tutarsanız geriye doğru kayabilir. Arasına hafif kalın bir karton gibi bir şey sıkıştırın.
 
Sıkıntı olur yüksek ihtimalle, masayı delebilme ihtimalin var mı?
Delme işlemi gereksiz olur. Masa ile sıkma vidası arasına uygun kalınlıkta bir kaymaz nesnenin sıkıştırılması kafi olur.
 
Üzerine ağırlık bindiğinde özellikle kolun takılı olduğu dikey hizadan monitörleri geride tutarsanız geriye doğru kayabilir. Arasına hafif kalın bir karton gibi bir şey sıkıştırın.

Masayla kolun arasına mı?
 
Delme işlemi gereksiz olur. Masa ile sıkma vidası arasına uygun kalınlıkta bir kaymaz nesnenin sıkıştırılması kafi olur.

Arasına bir şey koymak ne değiştirecek yine de masanın çok ucunda olacak zaten sıkma vidasının bir kısmı boşta.
 
Cıvatanın izdüşümü masayı kurtarıyorsa kullanırdım. Diğer türlü elleyip görmek lazım. Yükü dağıtma adına L şeklinde bir parça ayarlanabilir gibi. Masanın üstünde kalan kısmın tabanı genel olarak düz mü?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…