Marangozdan yeni masa aldım. Geldi, şu an monitör kolu kurarken fark ettim, tam oturmuyor. Sıkıştırma kısmında da biraz boşluk var. 2 tane monitör takacağım; biri 23.8 inç 2.9 kilo, biri 27 inç 3.31 kilo. Sizce sıkıntı olur mu?
Üzerine ağırlık bindiğinde özellikle kolun takılı olduğu dikey hizadan monitörleri geride tutarsanız geriye doğru kayabilir. Arasına hafif kalın bir karton gibi bir şey sıkıştırın.
Üzerine ağırlık bindiğinde özellikle kolun takılı olduğu dikey hizadan monitörleri geride tutarsanız geriye doğru kayabilir. Arasına hafif kalın bir karton gibi bir şey sıkıştırın.
Cıvatanın izdüşümü masayı kurtarıyorsa kullanırdım. Diğer türlü elleyip görmek lazım. Yükü dağıtma adına L şeklinde bir parça ayarlanabilir gibi. Masanın üstünde kalan kısmın tabanı genel olarak düz mü?