Detaylar
Kim cevapladı?Aşağıdaki vida daha sıkılabilir gibi gözüküyor. Biraz daha döndürmeyi deneyin.
Yok hocam bayağı sıkı şu an ama masaya tam girmediği için endişem var şu an.
Mamistv1
Uzman
- Katılım
- 27 Ocak 2025
- Mesajlar
- 148
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 72
Yok hocam bayağı sıkı şu an ama masaya tam girmediği için endişem var şu an
Üzerine ağırlık bindiğinde özellikle kolun takılı olduğu dikey hizadan monitörleri geride tutarsanız geriye doğru kayabilir. Arasına hafif kalın bir karton gibi bir şey sıkıştırın.
Sıkıntı olur yüksek ihtimalle, masayı delebilme ihtimalin var mı?
Yok hocam.
Mamistv1
Uzman
- Katılım
- 27 Ocak 2025
- Mesajlar
- 148
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 72
Delme işlemi gereksiz olur. Masa ile sıkma vidası arasına uygun kalınlıkta bir kaymaz nesnenin sıkıştırılması kafi olur.Sıkıntı olur yüksek ihtimalle, masayı delebilme ihtimalin var mı?
Üzerine ağırlık bindiğinde özellikle kolun takılı olduğu dikey hizadan monitörleri geride tutarsanız geriye doğru kayabilir. Arasına hafif kalın bir karton gibi bir şey sıkıştırın.
Masayla kolun arasına mı?
Delme işlemi gereksiz olur. Masa ile sıkma vidası arasına uygun kalınlıkta bir kaymaz nesnenin sıkıştırılması kafi olur.
Arasına bir şey koymak ne değiştirecek yine de masanın çok ucunda olacak zaten sıkma vidasının bir kısmı boşta.
- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.098
- Makaleler
- 3
- Çözümler
- 91
- Beğeniler
- 5.380
Cıvatanın izdüşümü masayı kurtarıyorsa kullanırdım. Diğer türlü elleyip görmek lazım. Yükü dağıtma adına L şeklinde bir parça ayarlanabilir gibi. Masanın üstünde kalan kısmın tabanı genel olarak düz mü?