Sirius0

Başarılı
Katılım
1 Nisan 2024
Mesajlar
43
Beğeniler
11
Marangozdan yeni masa aldım. Geldi, şu an monitör kolu kurarken fark ettim, tam oturmuyor. Sıkıştırma kısmında da biraz boşluk var. 2 tane monitör takacağım; biri 23.8 inç 2.9 kilo, biri 27 inç 3.31 kilo. Sizce sıkıntı olur mu?

1782402543065.webp
 
Cıvatanın izdüşümü masayı kurtarıyorsa kullanırdım. Diğer türlü elleyip görmek lazım. Yükü dağıtma adına L şeklinde bir parça ayarlanabilir gibi. Masanın üstünde kalan kısmın tabanı genel olarak düz mü?