Monitör kolu masaya tam oturmuyor

Masanın yatay beyaz ayağı çok ince değilse orayada sıkıştırabilirsin.
 
Masayla kolun arasına mı?
Evet.


Arasına bir şey koymak ne değiştirecek yine de masanın çok ucunda olacak zaten sıkma vidasının bir kısmı boşta.
Masanın ucunda olması bir sorun yaratmıyor. Sıkma vidası yeterince sıkı tutunsa yeter. Araya sıkıştırılan nesne ile masanın kalınlığı artırılarak vidanın daha sabit durması sağlanır.
 

Düz hocam.

Masanın yatay beyaz ayağı çok ince değilse orayada sıkıştırabilirsin.

1 parmak kalınlığında hocam orası.


Bir karton kesip deneyeceğim hocam.
 

Yine de aşağı yukarı oynatıldıkça yerinden çıkmazmı.

Cıvatanın izdüşümü kurtarmıyorsa ölçü alınıp şu tarz bir şey uydurulabilir gibi.


En sağlamı bu bence.

Düz hocam.

1 parmak kalınlığında hocam orası.

Bir karton kesip deneyeceğim hocam.

1 parmak çok inceymiş.
 
Boşa endişelenmek yerine gidip marangozdan artan ahşaplardan 1cm kalınlığında bir parça alıp sıkıştırma kısmıyla masanın arasına koyabilirsin.
 
Boşa endişelenmek yerine gidip marangozdan artan ahşaplardan 1cm kalınlığında bir parça alıp sıkıştırma kısmıyla masanın arasına koyabilirsin.

Arası sıkıntı değil hocam yuvarlak kısım tam oturmuyor biraz boşluk kalıyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…