Hocam ne yapmam lazım yani? Hangisini seçeyim. Gerçekten çok sinirlerim bozuldu 100 derece nedir? En iyi hangisi iş görür?
Ben ayni islemciyi kullanirken intel icin metal plaka almistim ve kule tipi sogutucu kullaniyordum ve hicbir sekilde sikayet ettigimi hatirlamiyorum.

Almaniz gerekenler, daha ucuzu ve kasa uyumu icin arastirma yapin lutfen:

1. Intel Contact Frame: Thermal Grizzly TG-CF-I13G Contact Frame Kit (for Intel 12th, 13th, and 14th) en az 6-7 derece etkisi olur
2. Kule tipi sogutucu: https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-deepcool-ag620-bk-argb-v2-fiyati,1165294957.html en az 10 derece belki daha fazla
3. Iyi bir termal macun
 
Ben ayni islemciyi kullanirken intel icin metal plaka almistim ve kule tipi sogutucu kullaniyordum ve hicbir sekilde sikayet ettigimi hatirlamiyorum.

Almaniz gerekenler, daha ucuzu ve kasa uyumu icin arastirma yapin lutfen:

1. Intel Contact Frame: Thermal Grizzly TG-CF-I13G Contact Frame Kit (for Intel 12th, 13th, and 14th) en az 6-7 derece etkisi olur
2. Kule tipi sogutucu: https://www.akakce.com/islemci-sogutucu/en-ucuz-deepcool-ag620-bk-argb-v2-fiyati,1165294957.html en az 10 derece belki daha fazla
3. Iyi bir termal macun
Benim kasaya sığar mı kral bunlar?
 

Hocam bence contact frame almanıza gerek yok. Normalde Thermalright Burst Assassin önerecektim fakat kasanız 155mm destekliyor soğutucu 154mm belki sıkıntı yaratabilir cama değebilir. O yüzden Thermalright Assassin X de işinize görecektir. Fakat arkadaşımdada 13400F var stok soğutucu ile hiçbir sıkıntı çekmeden kullanabiliyor. Elinizde termal macun var ise yenileyip sıcaklık değerlerine bakın eğer 85+ üstü çıkarsa o zaman soğutucu alırsınız.
 
Hocam bence contact frame almanıza gerek yok. Normalde Thermalright Burst Assassin önerecektim fakat kasanız 155mm destekliyor soğutucu 154mm belki sıkıntı yaratabilir cama değebilir. O yüzden Thermalright Assassin X de işinize görecektir. Fakat arkadaşımdada 13400F var stok soğutucu ile hiçbir sıkıntı çekmeden kullanabiliyor. Elinizde termal macun var ise yenileyip sıcaklık değerlerine bakın eğer 85+ üstü çıkarsa o zaman soğutucu alırsınız.
Hocam termal macun 2.5 yılda kurur mu? 3-4 yıl gitmesini beklerdim şahsen.