Merhaba. i5 13400F stok soğutucu kullanıyorum. Ne zamandır böyle bilmiyorum, bazı oyunlarda 100 dereceye çıkıyor. Diğerlerinde 70-85 çalışıyor. Nasıl düşürürüm bu sıcaklığı? MSI Center'da bazı ayarlar var, işe yarar mı?

Sesi dert etmez isen BIOS üzerinden stok soğutucunun ve kasanın fan hızlarını fulleyebilirsin.
 
Hocam sıvı soğutucu alınca sesin azalacağını çok sanmıyorum. Ekran kartını 10 dakika FurMark testine sokup sıcaklıkları atabilir misiniz acaba büyük ihtimalle sesin kaynağı ekran kartının fanlarıdır. Hocam baktım şimdi kasanız 240mm destekliyor. Açıkçası benim gözüme 240mmlik sıvı soğutucular çok güzel gelmiyor. Sıvı soğutucuda alsanız hava soğutucuda ortalama aynı ısıları alacaksanız. Bir de aldığınız modelde pompa sesi yüksek olursa daha sesli çalışır sistem. Ortalama bir sıvı soğutucu alacağınız fiyata premium bir hava soğutucu alırsınız ileride anakart değiştirip 7800X3D gibi bir işlemciye geçerseniz onu da soğutabilir.
Hocam kasaya sığmaması sorun. GPU olarak ileride 9060XT düşünüyorum. 4060 var şu an. Teknoloji olarak yeni fakat kas gücü olarak zayıf kalıyor.