MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı?

Alm o zaman iyi bir anakart RAM'e de para kalmaz ise az biriktirir alırım.

Yüksek bir model almana gerek yok, sistem güncellemesi yapacağın zaman nasıl olsa elindeki ürünleri satarsın. Fiyat yükseldikce zarar etme oranın artıyor.
 
Yüksek bir model almana gerek yok, sistem güncellemesi yapacağın zaman nasıl olsa elindeki ürünleri satarsın. Fiyat yükseldikce zarar etme oranın artıyor.
Doğru söylüyorsun, ben ucuz yollu değiştireyim o zaman. Benim sistemim için 1-2 seneye baya bir aksesuarını değiştirme planım var. Benim sistemden çıkanları da satmam, işlemci, ekran kartı alıp kardeşime de sistem toplamış olurum. Plan bir tık o yönde, ilerisi için.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…