Yüksek bir model almana gerek yok, sistem güncellemesi yapacağın zaman nasıl olsa elindeki ürünleri satarsın. Fiyat yükseldikce zarar etme oranın artıyor.
Yüksek bir model almana gerek yok, sistem güncellemesi yapacağın zaman nasıl olsa elindeki ürünleri satarsın. Fiyat yükseldikce zarar etme oranın artıyor.
Doğru söylüyorsun, ben ucuz yollu değiştireyim o zaman. Benim sistemim için 1-2 seneye baya bir aksesuarını değiştirme planım var. Benim sistemden çıkanları da satmam, işlemci, ekran kartı alıp kardeşime de sistem toplamış olurum. Plan bir tık o yönde, ilerisi için.