Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Detaylar
Kim cevapladı?
Çözüm
Evet hem öne hem arkaya takmayı denedim, yine de görmedi.USB belleği anakartın arka kısmına USB 2.0 yani siyah girişe taktınız değil mi?
Yanlış BIOS'u kuruyormuşum başından beri. Ondan görmemiş.
Doğrusu bu:
USB belleği anakartın arka kısmına USB 2.0 yani siyah girişe taktınız değil mi?
Direkt Windows'a girdi güncelleme bittikten sonra, bir şey yapmak gerekir mi? USB'yi çekeyim mi?
Çıkardım ZIP'lı değil. Videodakilerin aynısını yaptım.Dosyayi ZIP'ten cikardin mi? Bir de FAT32 olmuyorsa exFAT dene.
exFAT olur mu ki?Dosyayi ZIP'ten cikardin mi? Bir de FAT32 olmuyorsa exFAT dene.
230155
Yetkin
- Katılım
- 19 Şubat 2024
- Mesajlar
- 339
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 262
Çıkardım ZIP'lı değil. Videodakilerin aynısını yaptım.
exFAT olur mu ki?
Geçende B850M-K aldım ve exFAT ile BIOS guncelledim. Deneyin belki iş görür.
Görmüyor maalesef.Geçende B850M-K aldım ve exFAT ile BIOS guncelledim. Deneyin belki iş görür.
USB belleği anakartın arka kısmına USB 2.0 yani siyah girişe taktınız değil mi?
Evet hem öne hem arkaya takmayı denedim, yine de görmedi.USB belleği anakartın arka kısmına USB 2.0 yani siyah girişe taktınız değil mi?
Yanlış BIOS'u kuruyormuşum başından beri. Ondan görmemiş.
Doğrusu bu:
USB belleği anakartın arka kısmına USB 2.0 yani siyah girişe taktınız değil mi?
Direkt Windows'a girdi güncelleme bittikten sonra, bir şey yapmak gerekir mi? USB'yi çekeyim mi?
Son düzenleyen: Moderatör:
Direkt Windows'a girdi güncelleme bittikten sonra bir şey yapmak gerekir mi? USB'yi çekeyim mi?
Olur öyle, MSI'de bu modeller biri birine çok benziyor, karıştırman normaldir. Sistem açılıp kaldıysa yani tekrar reset atmadıysa işlem bitmiş demektir. Başlat - çalıştır - msinfo32 yazın oradan çıkan sayfadan kontrol edebilrisin, ya da yeniden başlatıp BIOS üzerinden de sürüme bakabilirsin.
Hocam sitedeki sürümle yazan sürümün tarihi uyuşmuyor. Tarihler farklı yani.Olur öyle, MSI'de bu modeller biri birine çok benziyor, karıştırman normaldir. Sistem açılıp kaldıysa yani tekrar reset atmadıysa işlem bitmiş demektir. Başlat - çalıştır - msinfo32 yazın oradan çıkan sayfadan kontrol edebilrisin, ya da yeniden başlatıp BIOS üzerinden de sürüme bakabilirsin.
Ocam sitedeki sürümle yazan sürümün tarihi uyuşmuyor. Tarihler farklı yani.
Uyuşmaz normaldir. Direkt BIOS'tan kurduğun sürüm gözüküyor mu onu kontrol et, diğerleri gereksiz.