Geç kahvaltı, mümkünse sabah aç karna 30 dk hafif-orta tempo kardiyo, bolca kafein, 2 öğün yemek (ara öğün, meyve ıvır zıvır kesinlikle yok).
Gün içinde mümkünse 30-40 dk ağırlık antrenmanı ve ağırlık sonrası HIIT kardiyo. ( bu ikili varsa sabah kardiyosu elenebilir, kalırsa süreci çok daha hızlandırır)
Ve tabii ki kalori açığı, kaliteli makro; Kilo vermek söz konusuysa yağ, protein, karbonhidrat sırasıyla çoktan az'a, kaliteli ve en az 7 saat uyku.
Şeker ile ilişkiyi bitirmeyi söylememe gerek yok sanırım, tatlandırıcı kullanılabilir fakat yağ yakımını yavaşlattığını gösteren bazı durumlar var.
Bunları uygulayarak 2-3 ayda eski kilonuza dönebilirsiniz, dönemiyorsanız ya bazı şeyleri yanlış yapıyorsunuz ya da başka bir sıkıntı var demektir bu durumda bir doktor eşliğinde gerekli testleri(Endokrinoloji, vitamin ölçümü vb.) yaptırarak kontrol sağlamalısınız.