Sınav çıkışı ya da pazartesi görmüştüm, 30 Haziran'a kadar vakti var diye hatırlıyorum. Bugün cuma, 4 gün geçmiş; sistem OBP güncellemeyi hemen kilitlemiş sanırım.
Yapmamış olmam bir sorun olur mu?
Geçen sene üniversite kazanıp gitmedim, OBP kırık, fazla kırılmasın aman
Yapmamış olmam bir sorun olur mu?
Geçen sene üniversite kazanıp gitmedim, OBP kırık, fazla kırılmasın aman