Sınav çıkışı ya da pazartesi görmüştüm, 30 Haziran'a kadar vakti var diye hatırlıyorum. Bugün cuma, 4 gün geçmiş; sistem OBP güncellemeyi hemen kilitlemiş sanırım.
Yapmamış olmam bir sorun olur mu?
Geçen sene üniversite kazanıp gitmedim, OBP kırık, fazla kırılmasın aman