Ortaokulun bitmesi beni çok geriyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Remus Lupin
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 264
Lise ortamı güzeldir. Benim en iyi arkadaşlarım liseden kaldı. Liseyi bitireli 5 yıl oldu ve hâlâ arkadaşlarımla görüşüyorum. Sana tek tavsiyem, düzgün insanlarla arkadaşlık kurman.
 
Tekrardan çok teşekkür ederim. Evet, sanırım meslek lisesine gideceğim. 70-80 arası sanırım OBP. 6. sınıfta OBP'nin değerini bilmeden takıldım; maalesef, sonra 7. sınıfın ortalarında aklım başıma geldi. Biraz yükselttim notları.
 
Özel okula gidiceksen hangi okul sözlüleri daha bol ve sınavları daha kolay soruyorsa oraya gidilmeli bence. Yoksa özel okulun hiçbir manası olmaz OBP avantajı sağlamiyacaksa.

Baktın okulda çok ders çalışan veya çok zeki tipler yok direkt okul birinciliğine oyna. OBP+okul birinciliği çok öne atıyor eğer sistem aynı kalır ise.

Onun dışında lisenin ekstra bir olayı yok.
 
Herkeste oluyor az çok en başlarda ama sonradan inan alışıyorsun , zaten bunun ileriki dönemleride olacak kendini şimdiden hazırla korkulacak bir şeyi yok. Korkacağın tek şey sınavlar olsun yeter.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…