Ne demek
lise hayatını doya doya yaşa, saçma dertlerin peşinden sürükleme kendini. Sosyal ol, sağlam arkadaşlar edin. Katılabildiğin etkinliklere katıl, sevdiğin kıza açıl, gezmek istediğin yeri gez, kendini boşlama; bilgisayarın karşısında kalma tüm gün. Ben geriye dönüp baktığımda, keşke daha farklı yaşasaydım diyorum lise hayatımı. Çok sınır çizdiğim için adamakıllı yaşayamadım hiçbir anı. Meslek lisesine gitmeni tavsiye ederim ayrıca, Anadolu liselerinin bir amacı kalmadı. Yine de senin tercihin tabii, iyice düşün öyle ver kararını. Derslerine çalışmayı da ihmal etme, devamsızlık çok yapmamaya özen göster. 4 sene bambaşka bir sen inşa edecek kardeşim, kendini akışa bırak yeter.