Mustafac41
Uzman
- Katılım
- 20 Aralık 2024
- Mesajlar
- 196
- Beğeniler
- 147
Lise ortamı güzeldir. Benim en iyi arkadaşlarım liseden kaldı. Liseyi bitireli 5 yıl oldu ve hâlâ arkadaşlarımla görüşüyorum. Sana tek tavsiyem, düzgün insanlarla arkadaşlık kurman.
Tekrardan çok teşekkür ederim. Evet, sanırım meslek lisesine gideceğim. 70-80 arası sanırım OBP. 6. sınıfta OBP'nin değerini bilmeden takıldım; maalesef, sonra 7. sınıfın ortalarında aklım başıma geldi. Biraz yükselttim notları.Ne demeklise hayatını doya doya yaşa, saçma dertlerin peşinden sürükleme kendini. Sosyal ol, sağlam arkadaşlar edin. Katılabildiğin etkinliklere katıl, sevdiğin kıza açıl, gezmek istediğin yeri gez, kendini boşlama; bilgisayarın karşısında kalma tüm gün. Ben geriye dönüp baktığımda, keşke daha farklı yaşasaydım diyorum lise hayatımı. Çok sınır çizdiğim için adamakıllı yaşayamadım hiçbir anı. Meslek lisesine gitmeni tavsiye ederim ayrıca, Anadolu liselerinin bir amacı kalmadı. Yine de senin tercihin tabii, iyice düşün öyle ver kararını. Derslerine çalışmayı da ihmal etme, devamsızlık çok yapmamaya özen göster. 4 sene bambaşka bir sen inşa edecek kardeşim, kendini akışa bırak yeter.
Herkeste oluyor az çok en başlarda ama sonradan inan alışıyorsun , zaten bunun ileriki dönemleride olacak kendini şimdiden hazırla korkulacak bir şeyi yok. Korkacağın tek şey sınavlar olsun yeter.Merhaba, biraz içimi dökeyim bugün. Resmi olarak yarın artık ortaokuldan mezun olacağım. Ama hayatım boyunca hiç farklı bir ortama girmedim. Yani lisede ne yapacağımı bilmiyorum. Ben de bir de sosyal anksiyete de var. Yani 1. sınıftan beri 8 yıl aynı ortamda olduğum kişilerden farklı bir ortama geçmek beni çok korkutuyor.