bymfw4
Uzman
Merhabalar,
''Oyunda, monitörünün Hz'inden daha fazla FPS alsan da bunu göremeyeceksin; bu yüzden sistemi gereksiz yormamak için FPS'i monitör Hz'ine yakın şekilde sınırlayın'' diyen bir kitle de var. ''Monitör Hz'i düşük de olsa alabileceğiniz maksimum FPS'i almaya devam edin; oyun yine de daha akıcı olacak, input lag azalacak'' diyen bir kitle de var. Hangisi doğru? Yani, kaç FPS alırsak alalım maksimum görebildiğimiz akıcılık monitör Hz'ine göre mi oluyor; yoksa FPS arttıkça yine de akıcılık artışı hissedilir mi?
Benim laptopun ekranı 60 Hz örneğin, örnek olarak VALORANT'ta 120 FPS alıyorum diyelim. Ben bu FPS'i girecek drop olursa diye onu da hesaba katarak 70'e sınırladım öyle oynuyorum, bu doğru mu yoksa sınırsız mı bırakılmalı?
Nedenleriyle, neden öyle olması gerektiğiyle açıklarsanız sevinirim.
''Oyunda, monitörünün Hz'inden daha fazla FPS alsan da bunu göremeyeceksin; bu yüzden sistemi gereksiz yormamak için FPS'i monitör Hz'ine yakın şekilde sınırlayın'' diyen bir kitle de var. ''Monitör Hz'i düşük de olsa alabileceğiniz maksimum FPS'i almaya devam edin; oyun yine de daha akıcı olacak, input lag azalacak'' diyen bir kitle de var. Hangisi doğru? Yani, kaç FPS alırsak alalım maksimum görebildiğimiz akıcılık monitör Hz'ine göre mi oluyor; yoksa FPS arttıkça yine de akıcılık artışı hissedilir mi?
Benim laptopun ekranı 60 Hz örneğin, örnek olarak VALORANT'ta 120 FPS alıyorum diyelim. Ben bu FPS'i girecek drop olursa diye onu da hesaba katarak 70'e sınırladım öyle oynuyorum, bu doğru mu yoksa sınırsız mı bırakılmalı?
Nedenleriyle, neden öyle olması gerektiğiyle açıklarsanız sevinirim.