Merhabalar.
Kimlik bilgilerimin bulunduğu bir panel üzerinden tehdit ediliyorum ve şikayetçi olacağım. Ancak bu tarz şikayetleri ne kadar ciddiye alırlar emin değilim. Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığını aradım, "ilgilenirler" dediler.
Süreç tam olarak nasıl işliyor? Sadece karakola gitmem yeterli mi yoksa adliyeye mi başvurmalıyım? Tehdit mesajlarının ve panel görüntülerinin ekran fotoğraflarını çekmem delil için yeterli olur mu?
Ayrıca beni tehdit eden kişinin elde edebildiğim isim ve IP adresi gibi bilgilerini polise sunmam bir sorun yaratır mı (bunu yapmak meşru müdafaa sayılır mı?), yoksa sadece tehdit mesajlarını gösterip gerisini polisin bulmasını mı beklemeliyim? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Kimlik bilgilerimin bulunduğu bir panel üzerinden tehdit ediliyorum ve şikayetçi olacağım. Ancak bu tarz şikayetleri ne kadar ciddiye alırlar emin değilim. Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığını aradım, "ilgilenirler" dediler.
Süreç tam olarak nasıl işliyor? Sadece karakola gitmem yeterli mi yoksa adliyeye mi başvurmalıyım? Tehdit mesajlarının ve panel görüntülerinin ekran fotoğraflarını çekmem delil için yeterli olur mu?
Ayrıca beni tehdit eden kişinin elde edebildiğim isim ve IP adresi gibi bilgilerini polise sunmam bir sorun yaratır mı (bunu yapmak meşru müdafaa sayılır mı?), yoksa sadece tehdit mesajlarını gösterip gerisini polisin bulmasını mı beklemeliyim? Tavsiyelerinizi bekliyorum.