Kz alınmaz, hele türkiyedeki kazık fiyatlarıyla hiç tavsiye etmem. Bass için daha önce önerdiklerim daha iyi
Bu arada xbox ile deneme fırsatım olmadı henüz, 1 saat sonra bakacağım. En basit beslenen iemden en zoruna kadar test edelim bakalım, karşısına da apple dac koyarım
@Justpub xbox 9. nesil kontrolcü ile denedim şimdi. İyi haber iemleri besleyebiliyor. Kötü haber, ses kötü. Maalesef 16 bitmiş, test şarkımı açar açmaz yanlış giden bir şeyin olduğunu fark edip kontrol ettim. 16 ile 24 bit arasında çok fark var, en azından apple dac kadar olmalı kaynak. Ps5 için de durum aynıymış, dolayısıyla kontrolcü üzerinden kulaklık bağlamayı öneremiyorum.