Bütçe
6.000 TL
IEM seçilecekse, KZ AM16 olur bence. Fakat şahsen EP5 tavsiye ederdim. Okuduklarımdan yola çıkarak tam sizlik olduğu kanısındayım.
Kz alınmaz, hele türkiyedeki kazık fiyatlarıyla hiç tavsiye etmem. Bass için daha önce önerdiklerim daha iyi

Bu arada xbox ile deneme fırsatım olmadı henüz, 1 saat sonra bakacağım. En basit beslenen iemden en zoruna kadar test edelim bakalım, karşısına da apple dac koyarım

@Justpub xbox 9. nesil kontrolcü ile denedim şimdi. İyi haber iemleri besleyebiliyor. Kötü haber, ses kötü. Maalesef 16 bitmiş, test şarkımı açar açmaz yanlış giden bir şeyin olduğunu fark edip kontrol ettim. 16 ile 24 bit arasında çok fark var, en azından apple dac kadar olmalı kaynak. Ps5 için de durum aynıymış, dolayısıyla kontrolcü üzerinden kulaklık bağlamayı öneremiyorum.
 
Son düzenleme:
Kz alınmaz, hele türkiyedeki kazık fiyatlarıyla hiç tavsiye etmem. Bass için daha önce önerdiklerim daha iyi

Bu arada xbox ile deneme fırsatım olmadı henüz, 1 saat sonra bakacağım. En basit beslenen iemden en zoruna kadar test edelim bakalım, karşısına da apple dac koyarım

@Justpub xbox 9. nesil kontrolcü ile denedim şimdi. İyi haber iemleri besleyebiliyor. Kötü haber, ses kötü. Maalesef 16 bitmiş, test şarkımı açar açmaz yanlış giden bir şeyin olduğunu fark edip kontrol ettim. 16 ile 24 bit arasında çok fark var, en azından apple dac kadar olmalı kaynak. Ps5 için de durum aynıymış, dolayısıyla kontrolcü üzerinden kulaklık bağlamayı öneremiyorum.
İşte şimdi işler karışmaya başladı. Öneriniz nedir peki ?
 
Eyvallah hocam Cloud 3s müzik konusunda başarısız genelde syak sesi kasmak konusunda başarılı diyorlardı ama tekrar kontrol edeceğim.

Şuan netleştiğimiz dualsense üzerinden dinlemek ses konusunda çok kayıp yaşatacağı için tatmin etmeyecektir diyorsunuz doğru mudur ?
 
Eyvallah hocam Cloud 3s müzik konusunda başarısız genelde syak sesi kasmak konusunda başarılı diyorlardı ama tekrar kontrol edeceğim.

Şuan netleştiğimiz dualsense üzerinden dinlemek ses konusunda çok kayıp yaşatacağı için tatmin etmeyecektir diyorsunuz doğru mudur ?
Cloud 3 s müzik konusunda da başarılı, kim diyor bunları bilmiyorum bi yakalasam :D