Bütçe
6.000 TL
IEM seçilecekse, KZ AM16 olur bence. Fakat şahsen EP5 tavsiye ederdim. Okuduklarımdan yola çıkarak tam sizlik olduğu kanısındayım.
Kz alınmaz, hele türkiyedeki kazık fiyatlarıyla hiç tavsiye etmem. Bass için daha önce önerdiklerim daha iyi

Bu arada xbox ile deneme fırsatım olmadı henüz, 1 saat sonra bakacağım. En basit beslenen iemden en zoruna kadar test edelim bakalım, karşısına da apple dac koyarım

@Justpub xbox 9. nesil kontrolcü ile denedim şimdi. İyi haber iemleri besleyebiliyor. Kötü haber, ses kötü. Maalesef 16 bitmiş, test şarkımı açar açmaz yanlış giden bir şeyin olduğunu fark edip kontrol ettim. 16 ile 24 bit arasında çok fark var, en azından apple dac kadar olmalı kaynak. Ps5 için de durum aynıymış, dolayısıyla kontrolcü üzerinden kulaklık bağlamayı öneremiyorum.
 
Son düzenleme:
Kz alınmaz, hele türkiyedeki kazık fiyatlarıyla hiç tavsiye etmem. Bass için daha önce önerdiklerim daha iyi

Bu arada xbox ile deneme fırsatım olmadı henüz, 1 saat sonra bakacağım. En basit beslenen iemden en zoruna kadar test edelim bakalım, karşısına da apple dac koyarım

@Justpub xbox 9. nesil kontrolcü ile denedim şimdi. İyi haber iemleri besleyebiliyor. Kötü haber, ses kötü. Maalesef 16 bitmiş, test şarkımı açar açmaz yanlış giden bir şeyin olduğunu fark edip kontrol ettim. 16 ile 24 bit arasında çok fark var, en azından apple dac kadar olmalı kaynak. Ps5 için de durum aynıymış, dolayısıyla kontrolcü üzerinden kulaklık bağlamayı öneremiyorum.
İşte şimdi işler karışmaya başladı. Öneriniz nedir peki ?
 
Eyvallah hocam, Cloud 3S müzik konusunda başarısız, genelde syak sesi kasmak konusunda başarılı diyorlardı ama tekrar kontrol edeceğim.

Şu an netleştiğimiz DualSense üzerinden dinlemek, ses konusunda çok kayıp yaşatacağı için tatmin etmeyecektir diyorsunuz, doğru mudur?
 
Eyvallah hocam, Cloud 3S müzik konusunda başarısız, genelde syak sesi kasmak konusunda başarılı diyorlardı ama tekrar kontrol edeceğim.

Şu an netleştiğimiz DualSense üzerinden dinlemek, ses konusunda çok kayıp yaşatacağı için tatmin etmeyecektir diyorsunuz, doğru mudur?
Cloud 3 s müzik konusunda da başarılı, kim diyor bunları bilmiyorum bi yakalasam :D
 
Cloud 3 s müzik konusunda da başarılı, kim diyor bunları bilmiyorum bir yakalasam :D

Hahahaha bilmiyorum hocam, bu kulaklık işi derya deniz oldu ben kayboldum.

IEM konusuna yatkındım aslında çünkü kullanımı daha kolay geliyordu, ve ses olarak çok daha başarılı olduğu söyleniyordu. Demek istediğim atmosferi ve çevre detaylarını daha iyi aktarıyor müzikler daha keyifli oluyor deniliyordu.

Ama şimdi sizin söylediklerinizden sonra yine başa döndüm.
 
Hahahaha bilmiyorum hocam, bu kulaklık işi derya deniz oldu ben kayboldum.

IEM konusuna yatkındım aslında çünkü kullanımı daha kolay geliyordu, ve ses olarak çok daha başarılı olduğu söyleniyordu. Demek istediğim atmosferi ve çevre detaylarını daha iyi aktarıyor müzikler daha keyifli oluyor deniliyordu.

Ama şimdi sizin söylediklerinizden sonra yine başa döndüm.
IEMler daha iyi zaten bu doğru, fakat kontrolcüdeki dac çipi iyi değil.

Bütçeniz tam olarak ne kadardı ona göre bir şeyler bakalım.
 
IEM'ler daha iyi zaten bu doğru, fakat kontrolcüdeki DAC çipi iyi değil.

Bütçeniz tam olarak ne kadardı ona göre bir şeyler bakalım.

5.000 diyebiliriz hocam ama eğer farka değecek bir model olursa bütçemi biraz daha artırabilirim.(Daha azına da hayır demem :) )

Evet hocam çip olayını öğrendim normalde, ses kaliteleri, atmosferi daha iyi yansıttığı için iem tercih etmek istiyordum. Fakat şu çip olayından dolayı seste çok kayıp yaşayacaksam kablosuz bir kulaklık rahatlığını tercih etmek daha mı mantıklı diye düşünüyorum. Sonuçta mikrofonuda olacak.
 
5.000 diyebiliriz hocam ama eğer farka değecek bir model olursa bütçemi biraz daha artırabilirim.(Daha azına da hayır demem :) )

Evet hocam çip olayını öğrendim normalde, ses kaliteleri, atmosferi daha iyi yansıttığı için iem tercih etmek istiyordum. Fakat şu çip olayından dolayı seste çok kayıp yaşayacaksam kablosuz bir kulaklık rahatlığını tercih etmek daha mı mantıklı diye düşünüyorum. Sonuçta mikrofonuda olacak.
Yani ben xbox ile dinledim, belki dualsense'teki çip daha iyidir. Bir şans verilebilir.

Deneyip görmek de lazım yani. Ucuz bir iemle şöyle bir senaryo olabilir: Örneğin red lion + apple dac. İkisi 2000'tlyi bulmaz. Dualsenseteki dac ile apple dacı karşılaştırabilirsiniz red lion üzerinden. Çok fark yoksa bir süre red lion kullanıp, bu modelde sevdiğiniz sevmediğiniz şeylere göre daha üst bir model alırsınız.
Türkçe red lion incelemesi:

Eğer tek kulaklık alıp uzun süre kullanayım, daha fazla uğraşmayayım diyorsanız Cadenza II'yi öneririm.
 
Son düzenleme: