Bütçe
6.000 TL

Justpub

Uzman
Katılım
1 Haziran 2025
Mesajlar
29
Beğeniler
8
Merhaba,

PS5 Pro'da kullanmak üzere kulaklık arıyorum ve tavsiyelerinizi almak istiyorum.

Kullanım senaryom:
  • PS5 Pro.
  • Kablolu veya kablosuz olabilir.
  • Kablolu olacaksa DualSense'in 3.5 mm çıkışına bağlayacağım.
  • Mikrofon olması tercih sebebi.
  • Bütçe yaklaşık 5.000 - 6.000 TL (çok kalite farkı olmayacaksa daha uygun öneride almak isterim.)
Önem verdiğim noktalar:
  • Rekabetçi FPS oyuncusu değilim.
  • Ayak sesi kasmak önceliğim değil.
  • Hikaye odaklı oyunlar oynuyorum.
  • Atmosfer, çevresel sesler ve müzikler benim için çok önemli.
  • Oyunun içine çekmesi önceliğim.
  • Basların hissedilir ve tatmin edici olmasını istiyorum ancak diğer detayları boğmasını istemiyorum.
  • Tempest 3D Audio performansı önemli.
Şu ana kadar araştırdığım modeller:

IEM:
  • Simgot EW300 (standard ve hbb)
Kulak üstü:
  • Artics Nova 7 (şu an indirimde dikkatimi çekiyor.)
  • ASUS pelta diye bir model mevcuttu oda indirimle güzel bir fiyata geliyordu.
  • HyperX Cloud III Wireless.
Farklı modeller için önerilerinizi de merak ediyorum.

Özellikle şu sorulara cevap arıyorum:
  1. Benim kullanım senaryom için IEM mi yoksa kulak üstü mü daha mantıklı?
  2. Bu bütçede ses kalitesi ve atmosfer açısından hangi modeli önerirsiniz?
  3. DualSense'in 3.5 mm çıkışında kullanılacağını düşünürsek hangi modeller öne çıkar?
  4. IEM modelleri DualSense üzerinden kullanacağım için ses kaybı çok olur mu?
  5. Ses kaybı olacaksa Nova7 gibi bir ürün daha mı mantıklı olur.
  6. EW300 standard ile EW300 hbb arasında hangisini tercih etmeliyim?
Teknik analizden çok oyunlarda atmosfer, çevresel sesler, müzikler ve sürükleyicilik arıyorum.

Teşekkürler.
 
Bu bütçede "beslemesi zor" bir kulaklık bulmanız kolay değil. Dolayısıyla gamepadinize bağlıyor olmanız bir eksi yazmayacaktır. IEM vs kulak üstü olarak bir genelleme yapmak doğru değil. İki tarafta da işinize gelebilecek modeller mevcut fakat genellemeyi şöyle yapabiliriz: çoğu IEM'in mikrofonu kulak üstüler kadar iyi değildir.

Nova 7'yi denemişliğim var. Bence tercih edilebilir. IEM için EW300 olabilir. HBB'nin ses profili standart model ile aynı. Görsel farkları var sadece.
 
Bu bütçede "beslemesi zor" bir kulaklık bulmanız kolay değil. Dolayısıyla gamepadinize bağlıyor olmanız bir eksi yazmayacaktır. IEM vs kulak üstü olarak bir genelleme yapmak doğru değil. İki tarafta da işinize gelebilecek modeller mevcut fakat genellemeyi şöyle yapabiliriz: çoğu IEM'in mikrofonu kulak üstüler kadar iyi değildir.

Nova 7'yi denemişliğim var. Bence tercih edilebilir. IEM için EW300 olabilir. HBB'nin ses profili standart model ile aynı. Görsel farkları var sadece.
Teşekkür ederim. Başka önerileriniz var ise öğrenmek isterim.

Nova 7 ses kalitesi olarak biraz zayıf kalıyor gibi yorumlar okudum. Bu yüzden biraz tereddütlerim mevcut.

Mikrofon olayı benim için aşırı önemli değil. En azından gamepad kendi mikrofonu oldugu için bir süre idare edecektir.

Ew300 için biraz araştırma yaptıgımda hazır mikrofonlu olanları typc çıkışlı maalesef.

Bu yüzden kararda veremedim.
 
Sesin dışarıdan da duyulması sizin için sorun değilse:
Çok iyi bir atmosfer yaşatabilir size. Öneri olarak bu olabilir.
 
Steelseries alınmaz. Kulaküstü kablosuzda tercih Cloud III S olmalı. IEMlere gelince, Kiwi Ears Cadenza II ve Melody Wings Jupiter'i değerlendirebilirsin, ew300 önermem, parlak-yorucu bir kulaklık. Ancak tavsiyem küçükten başlamak olur. Waner SG II Red Lion warm slanted bir iem, bassları kuvvetli ama midlere sızmıyor. Tizler de tatmin edici. Sahnesi ve imagingi ortalama performans gösteriyor, rekabetçi oynanmayacaksa sorun olmaz.
 
Sesin dışarıdan da duyulması sizin için sorun değilse:
Çok iyi bir atmosfer yaşatabilir size. Öneri olarak bu olabilir.
Bunu ilk defa öneren oldu hocam biraz araştırma yapacağım. Teşekkür ederim

Steelseries alınmaz. Kulaküstü kablosuzda tercih Cloud III S olmalı. IEMlere gelince, Kiwi Ears Cadenza II ve Melody Wings Jupiter'i değerlendirebilirsin, ew300 önermem, parlak-yorucu bir kulaklık. Ancak tavsiyem küçükten başlamak olur. Waner SG II Red Lion warm slanted bir iem, bassları kuvvetli ama midlere sızmıyor. Tizler de tatmin edici. Sahnesi ve imagingi ortalama performans gösteriyor, rekabetçi oynanmayacaksa sorun olmaz.
Iem konusu araştırdıkça kayboldıgum bir hal almaya başladı.

Öneriler için teşekkür ederim fiyat olarak da beni yormayacak modeller.

Bu kıstasta şunları merak ediyorum.

Sizde arkadaşın söylediğine katılıyor musunuz ? Dualsense bu cihazları sürmeye yeterli mi ? Ses kartı olmadan direk 3.5mm ile nağlanacağımı düşünürsek ?

Ses kalitesi olarak arkadasın önerdiği ep5 modele göre artıları nedir kısaca bilgilemdirebilir misimiz ?

Gittikçe IEM modellerine kaymaya başladım daha rahat geliyor sanki
 
Bunu ilk defa öneren oldu hocam biraz araştırma yapacağım. Teşekkür ederim


Iem konusu araştırdıkça kayboldıgum bir hal almaya başladı.

Öneriler için teşekkür ederim fiyat olarak da beni yormayacak modeller.

Bu kıstasta şunları merak ediyorum.

Sizde arkadaşın söylediğine katılıyor musunuz ? Dualsense bu cihazları sürmeye yeterli mi ? Ses kartı olmadan direk 3.5mm ile nağlanacağımı düşünürsek ?

Ses kalitesi olarak arkadasın önerdiği ep5 modele göre artıları nedir kısaca bilgilemdirebilir misimiz ?

Gittikçe IEM modellerine kaymaya başladım daha rahat geliyor sanki
Redditten bakmak lazım, ps5 kontrolcüsü rahat sürebilir teoride ama pratikte nasıl bilmiyorum
 
Açıkçası EP5'i Head-Fi incelemelerinden yola çıkarak önerdim. Kendi aldığım ürünleri de ordan yola çıkarak seçiyorum.
IEM piyasasında çok fazla ürün var o yüzden kaybolması çok kolay. Bu yüzden dilediğiniz ses karakterinde bir şey bulup tetiği çekmek mantıklı olacaktır.
DualSense ile kullanamayacağınız ürünlerin hassasiyet değeri 95 dB altında ve/veya ohm değerleri çok yüksek olur. Bu bütçede de pek bulamazsınız zaten kullanılamayacak kadar güç isteyen bir şeyi.
 
Bunu ilk defa öneren oldu hocam biraz araştırma yapacağım. Teşekkür ederim


Iem konusu araştırdıkça kayboldıgum bir hal almaya başladı.

Öneriler için teşekkür ederim fiyat olarak da beni yormayacak modeller.

Bu kıstasta şunları merak ediyorum.

Sizde arkadaşın söylediğine katılıyor musunuz ? Dualsense bu cihazları sürmeye yeterli mi ? Ses kartı olmadan direk 3.5mm ile nağlanacağımı düşünürsek ?

Ses kalitesi olarak arkadasın önerdiği ep5 modele göre artıları nedir kısaca bilgilemdirebilir misimiz ?

Gittikçe IEM modellerine kaymaya başladım daha rahat geliyor sanki
Açıkçası EP5'i Head-Fi incelemelerinden yola çıkarak önerdim. Kendi aldığım ürünleri de ordan yola çıkarak seçiyorum.
IEM piyasasında çok fazla ürün var o yüzden kaybolması çok kolay. Bu yüzden dilediğiniz ses karakterinde bir şey bulup tetiği çekmek mantıklı olacaktır.
DualSense ile kullanamayacağınız ürünlerin hassasiyet değeri 95 dB altında ve/veya ohm değerleri çok yüksek olur. Bu bütçede de pek bulamazsınız zaten kullanılamayacak kadar güç isteyen bir şeyi.
Bir de son ses seviyesi önemli. Yüksek ses isteniyorsa bu tarz built in daclar çok besleyemiyor. Tatmin eder mi, eder fakat diğer kullanıcı deneyimlerindem yola çıkarak kontrol etmek lazım. Bende xbox gamepad var onla denerim bugün fikir vermesi açısından.
 
Açıkçası EP5'i Head-Fi incelemelerinden yola çıkarak önerdim. Kendi aldığım ürünleri de ordan yola çıkarak seçiyorum.
IEM piyasasında çok fazla ürün var o yüzden kaybolması çok kolay. Bu yüzden dilediğiniz ses karakterinde bir şey bulup tetiği çekmek mantıklı olacaktır.
DualSense ile kullanamayacağınız ürünlerin hassasiyet değeri 95 dB altında ve/veya ohm değerleri çok yüksek olur. Bu bütçede de pek bulamazsınız zaten kullanılamayacak kadar güç isteyen bir şeyi.
Teşekkürler hocam çok güzel bir yorum yaptınız. Kaliteden çok zevkime yönelik modeller bakmam gerekiyor sanırım.
Iem olarak düşünürsek, bassları güçlü atmosferi güzel aktaran hangi ürün önerebilirsiniz ?

Bir de son ses seviyesi önemli. Yüksek ses isteniyorsa bu tarz built in daclar çok besleyemiyor. Tatmin eder mi, eder fakat diğer kullanıcı deneyimlerindem yola çıkarak kontrol etmek lazım. Bende xbox gamepad var onla denerim bugün fikir vermesi açısından.
Evet hocam ama aşırı yüksek ses seven biri değişim o yüzden çok problem yaşamam muhtemelen