RX 6700 XT & R5 7500F'li bir sistemim var. Bu sistemden önce ve kullandığım tüm sistemlerde hep aynı sorunu yaşıyorum, bir türlü çözemiyorum.
Oyunda FPS'im 60 FPS üzerinde ama sanki 30 FPS gibi hissediyorum 70 FPS'lerde. Monitör 180 Hz, gelip monitörden dolayı diyenler olacaktır ama gram alakası yok arkadaşlar. 5 yıldır bilgisayarlar ile uğraşan biriyim, yeterince bilgim olduğunu düşünüyorum. Driver sil dene demeyin lütfen, mantıklı cevaplar gelirse çok sevinirim.
Bu dediğim tüm sistemlerinde tüm oyunlarda hissettiriyor ama FS 22 ekran kartı kullanımı anlamsız bir şekilde düşüyor. Driverim guncel BIOS güncel değil. Bu forumdan sonra onu da güncelleyeceğim.
Assetto Corsa'da Pure grafik paketinde 2K'da gram sorun yasamıyorum. 80-110 FPS arası kullanıyorum ama FS 22 de ekran kartı kullanımı anlamsız şekilde düşüyor. Windows 10 kullanıyorum, umarım çözüm bulabiliriz.
@Recep Baltaş
Oyunda FPS'im 60 FPS üzerinde ama sanki 30 FPS gibi hissediyorum 70 FPS'lerde. Monitör 180 Hz, gelip monitörden dolayı diyenler olacaktır ama gram alakası yok arkadaşlar. 5 yıldır bilgisayarlar ile uğraşan biriyim, yeterince bilgim olduğunu düşünüyorum. Driver sil dene demeyin lütfen, mantıklı cevaplar gelirse çok sevinirim.
Bu dediğim tüm sistemlerinde tüm oyunlarda hissettiriyor ama FS 22 ekran kartı kullanımı anlamsız bir şekilde düşüyor. Driverim guncel BIOS güncel değil. Bu forumdan sonra onu da güncelleyeceğim.
Assetto Corsa'da Pure grafik paketinde 2K'da gram sorun yasamıyorum. 80-110 FPS arası kullanıyorum ama FS 22 de ekran kartı kullanımı anlamsız şekilde düşüyor. Windows 10 kullanıyorum, umarım çözüm bulabiliriz.
@Recep Baltaş
Son düzenleyen: Moderatör: