@14330, bende Sapphire kullanmıyorum. PowerColor Red Devil 6700XT FS 22'de düşüyor, anlamsızca ekran kartı kullanımı ama Assetto'da Pure'de sıkıntı yaşamıyorum. 25.3 sürücüsünü deneyeyim o zaman.
Geçen gün Recep Bey "stuttering" adlı video yayınladı. 6600 kullanıcısı bir arkadaşla ilgili problemler. O videodaki önerileri de deneyebilirsiniz. Biraz rehber gibi de yapmışlar videoyu. MPO kapatmayı deneyebilirsiniz. Birçok kişi ekran kartındaki sorunların çoğunun MPO ayarı olduğunu söylüyor. Driver'lar da gerçekten sorunlu. Ben 25.3.1 sürücüsünü kullanıyorum, daha stabil çalışıyor böyle sistemim. Sürücü deneyip test etmek en mantıklısı olabilir.
MPO kapatınca kullanım düzeldi ama hâlâ 60, 70, 80 FPS'lerde kasma hissi devam ediyor. Asıl sinir bozan bu.
Sorun driver'dan kaynaklıymış herhalde, 25.6 yükleyince çözüldü.